Gå til innhold

Lett BB-cream som jevner ut hudtonen litt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den fra Biotherm som heter Aquasource og den er jo genial fordi den bare kan smøres på med fingrene og den er kjempefin på, men dekker jo veldig lite.  Er ute etter en som ikke er for matt og som dekker litt mer.  Hva er din favoritt?  

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg prøver sånn BB-cream, føler jeg at jeg blir rød som en tomat. Gjør jeg noe feil?? 

Anonymkode: 8d557...ca3

AnonymBruker
Skrevet

Min favoritt er Purito sin🙂

Anonymkode: 6daa2...251

Skrevet

Min nye favoritt er Erborian! 
Før det så var Caia BB-stick favoritten min. 

AnonymBruker
Skrevet
Djungelvrål skrev (4 minutter siden):

Har den fra Biotherm som heter Aquasource og den er jo genial fordi den bare kan smøres på med fingrene og den er kjempefin på, men dekker jo veldig lite.  Er ute etter en som ikke er for matt og som dekker litt mer.  Hva er din favoritt?  

Jeg er så glad i IT cosmetics sin CC cream, ikke for matt, ikke for skinnende, og lett til medium dekkeevne.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når jeg prøver sånn BB-cream, føler jeg at jeg blir rød som en tomat. Gjør jeg noe feil?? 

Anonymkode: 8d557...ca3

Kanskje du ikke tåler den? Se om du kan få en prøve på en annen og se om du responderer bedre.

Anonymkode: 1e500...188

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Cc er mye bedre enn bb :)

Erborian er amazing

Anonymkode: 26c35...9b9

AnonymBruker
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (6 minutter siden):

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Cc er mye bedre enn bb :)

Erborian er amazing

Anonymkode: 26c35...9b9

Tusen takk, dere! Har aldri brukt Erborian merket før, men sjekket nå og denne CC-kremen har veldig gode anmeldelser 🙂 og den er på salg hos Vita! 😀

Anonymkode: 6d64b...f66

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Chanels CC-cream, ingen bedre

Anonymkode: 3b3b8...961

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tusen takk, dere! Har aldri brukt Erborian merket før, men sjekket nå og denne CC-kremen har veldig gode anmeldelser 🙂 og den er på salg hos Vita! 😀

Anonymkode: 6d64b...f66

Jeg ble helt «mindblown», som ungdommen sier 😆 forstår ikke hvordan jeg kan ha klart å ikke oppdage den før. Går aldri tilbake til Lumene som jeg brukte før. Enda jeg likte den også. 

AnonymBruker
Skrevet

Lumene. Foretrekker den flaska med sånn pipettetopp, husker ikke hva den heter, men deres CC-creme er også god. 

Anonymkode: 8b61d...36e

Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (12 minutter siden):

Syns den er litt dyr også lurer jeg på hvilken farge, men heller mot caramel.  Er ganske brun nå. 

Skrevet

Flettet sammen to like tråder

Perelandra, mod. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte erborian BB-cream. Den var en vits. Fikk høre at den dekket bedre enn CC-kremen deres, men den dekket ingenting. Jevnet bare ut hudtonen.

Min all-time-favorite er CC-kremen fra IT Cosmetics. 

Anonymkode: 8e199...4ca

AnonymBruker
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (3 timer siden):

Jeg ble helt «mindblown», som ungdommen sier 😆 forstår ikke hvordan jeg kan ha klart å ikke oppdage den før. Går aldri tilbake til Lumene som jeg brukte før. Enda jeg likte den også. 

Er CC-kremen bedre? Ble anbefalt BB-kremen deres som var en stor skuffelse.

AnonymBruker
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (3 timer siden):

Må legge til, Lumene CC-cream er så mye bedre enn Ervborian BB-cream. 

Skrevet
Djungelvrål skrev (8 timer siden):

Makeup mekka sin bb cream😍

Den gir litt glød,dekker jækla bra over sprengte blodårer,jevner hudtonen,også sitter den godt 😍

Den føles som en fuktighetskrem på huden,og huden min får puste.

Elsker at jeg kan bruke den med fingre,svamp eller kost.

Gir god dekk på de plassene jeg trenger det.

Love it!👌

image.png.497b6dea1cf446c8b32f06dc32385263.png

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Må legge til, Lumene CC-cream er så mye bedre enn Ervborian BB-cream. 

Ikke på min hud. 

AnonymBruker
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (1 time siden):

Ikke på min hud. 

Skjønner.

Overrasket over at noen er så fornøyd med et produkt som jeg syns er elendig, virkelig elendig. Har bare prøvd BB-kremen, så kan ikke uttale meg om CC-kremen deres. IT cosmetics cc-creamen er på et helt annet nivå. 

Skrevet

Hva er forskjell på bb og cc ? Er dette også fuktighets krem med litt farge? Type noe en Mann kan bruke uten å se sminket ut?

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kjøpte erborian BB-cream. Den var en vits. Fikk høre at den dekket bedre enn CC-kremen deres, men den dekket ingenting. Jevnet bare ut hudtonen.

Min all-time-favorite er CC-kremen fra IT Cosmetics. 

OK, da kjøper jeg ikke den.  Den fra Biotherm er samme, dekker minimalt.  CC-kremen fra IT synes jeg er hakket for mye dekk og litt vanskelig å jobbe med. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...