AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #1 Skrevet 13. juni 2023 Ungen skal bytte barnehage til høsten, med et tungt hjerte da denne barnehagen er helt fantastisk. De ansatte har gitt 110% av seg selv og jeg blir på gråten bare av å tenke på at vi tar ungen vår bort fra dem. Jeg føler for å gi dem noe fra ungen vår, som takk for fine år. Er dette vanlig eller blir det teit? Isåfall, hva kan man evnt gi? Gir man noe som hele avdelingen kan ha nytte av, eller gir man en liten ting til de ansatte på gruppa? De er 5 voksne på den gruppa. Anonymkode: d5ec8...658 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #2 Skrevet 13. juni 2023 Jeg syntes man skal slutte med gaver til lærere og bhg personell. Det er mange som ikke har god råd. Slikt skaper forskjeller og stigma. Anonymkode: 15479...6bc 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #3 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg syntes man skal slutte med gaver til lærere og bhg personell. Det er mange som ikke har god råd. Slikt skaper forskjeller og stigma. Anonymkode: 15479...6bc Gjør det vel ikke. Ingen vet st vi gir Anonymkode: 5fc1a...154 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #4 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Ungen skal bytte barnehage til høsten, med et tungt hjerte da denne barnehagen er helt fantastisk. De ansatte har gitt 110% av seg selv og jeg blir på gråten bare av å tenke på at vi tar ungen vår bort fra dem. Jeg føler for å gi dem noe fra ungen vår, som takk for fine år. Er dette vanlig eller blir det teit? Isåfall, hva kan man evnt gi? Gir man noe som hele avdelingen kan ha nytte av, eller gir man en liten ting til de ansatte på gruppa? De er 5 voksne på den gruppa. Anonymkode: d5ec8...658 Vi har både gitt felles og hver enkelt Anonymkode: 5fc1a...154
tirben Skrevet 13. juni 2023 #5 Skrevet 13. juni 2023 Jeg ga til de på avdelingen. En gave til hver. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #6 Skrevet 14. juni 2023 Ikke gi ting. Blomster, sjokolade eller annen konsumvare er supert! Anonymkode: 62be4...a7f 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #7 Skrevet 14. juni 2023 Skriv et personlig kort der du setter ord på hva som gjør at du har satt så stor pris på barnehagen. Om du vil, kombiner med noe spiselig/godt som kan deles på pauserommet 😊 Anonymkode: 51179...1ae 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå