Gå til innhold

Er man slank når man bruker small og medium i klær?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller kan da være overvektig ? 

Anonymkode: 4a12e...7b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på kroppsfasong men denne tråden har ingenting under singelliv og gjøre og bør slettes pga trigger for spiseforstyrrelser og dårlig fysisk og psykisk helse. 

Anonymkode: 48b1a...16c

• Liker 15
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: a9957...b2e

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Vet om ei som er litt tykk som bruker S, men hun er veldig lav. 

Anonymkode: 2781f...f58

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis min datter på 2 år brukte voksen str small i klær så ja kanskje. Ellers vet jeg ikke? 

Anonymkode: 7dd29...65f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt overvektig å bruker både xs, s og m… kommer helt an på klær , passform og merket. 

Anonymkode: e6fef...017

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kommer heeeelt an på. Klesstørrelse er, på samme måte som at bmi, en dårlig måte å måle om folk er tjukke eller tynne (på individnivå, vel å merke).

Anonymkode: 9e050...5ab

• Liker 6
Skrevet (endret)

Lave har en tendens til å bruke S og M nærmest uansett hvordan de ser ut. Kjenner en haug med folk som dette gjelder,og mange av de kan fort se litt tykkfalne ut. Spesielt rundt selve magen. Noe de lett kunne unngått ved å gå over til f.eks L.

Endret av Fant80
  • Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

jeg er 163cm og 54 kg. Bruker xs men er kvapsete. Bleikfeit med ryggfett og bilringer rundt magen.

Anonymkode: f9d31...abc

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fullt mulig å være lubben og bruke xs og s. 

Alt kommer an på høyde. 

Anonymkode: ed42b...94c

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man er 160 er man ganske stor om man bruker medium, er man 150 er man ganske stor på small.

Størrelser er veldig forskjellige også. En small er ikke en small.

Anonymkode: e7e1b...339

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 173 og 56 kg og bruker de to størrelsene. Er ikke tjukk akkurat. Men det rare er at jeg aldri blir kvitt en liten fettvalk på magen. Rart det der. Glad for det lille fetter jeg har 😅 

Anonymkode: 738ba...b49

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 174 høy og 62 cm, altså slank. Bruker S eller M, avhengig av passform, men tenker jeg er en liten M. Men jeg har en venninne som er tydelig lubben, men under 160 høy og hun bruker samme str som meg. Hun er nok en smalere type i utgangspunktet, det er vel ofte sånn at lave også har en smalere beinbygning. Men de kan likevel være lubne.

Anonymkode: 611fa...e17

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker str L i mange plagg, men er likevel slank. Jeg er høy, og da går størrelsene natrulig opp. Du kan ikke vudere noe som helst ut fra kun størrelse på klærne noen bruker. Og å prøve å gjøre det er helt tullete.

Anonymkode: 0c1fc...655

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg er 173 og 56 kg og bruker de to størrelsene. Er ikke tjukk akkurat. Men det rare er at jeg aldri blir kvitt en liten fettvalk på magen. Rart det der. Glad for det lille fetter jeg har 😅 

Folk tror sikkert at jeg er sylslank, men jeg har faktisk litt subcutant fett. Både over hoftene, pupper, rumpe og mage. Tror egentlig vekt forteller lite om hvordan kroppen ser ut. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke nødvendigvis. Jeg er under 160 høy og bruker xs. Hadde jeg brukt medium hadde jeg ikke vært slank, vil jeg si.

Anonymkode: 3cb32...46e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Folk tror sikkert at jeg er sylslank, men jeg har faktisk litt subcutant fett. Både over hoftene, pupper, rumpe og mage. Tror egentlig vekt forteller lite om hvordan kroppen ser ut. 

Hvorfor tror folk du er syltynn? Jeg er 175 og 52 kg. Går bra det. Ser helt normal ut

Anonymkode: 7b82f...5b9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor tror folk du er syltynn? Jeg er 175 og 52 kg. Går bra det. Ser helt normal ut

Anonymkode: 7b82f...5b9

Tenkte pga. høyden min. Men jeg er normalvektig. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 165 og har kun brukt medium da jeg var lettere overvektig. Brukte en del klær i small også. Nå er jeg 55 kg og bruker xs. Man kan mao fint være overvektig og bruke s og m når man er på min høyde.

Anonymkode: a1c42...3a7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 162 og bruker m/38 i de fleste klær. Er lubben, ligger helt på grensen mellom normal og overvekt på bmi...så ja høyden har alt å si her. 

Anonymkode: 691bc...c66

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...