AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #1 Skrevet 13. juni 2023 Trenger litt hjelp🙈Hvordan kle nyfødt juli baby med hjem fra sykehuset? Tenker på varmen… 1.bukse, langermet body, sokker, lue og ei tynn jakke? Alt i bomull (evt droppe jakka) 2. bukse, sokker, lue, kortermet body og ei tynn jakke 3. strømpebukse, langermet body, kjole, lue? Alt i bomull lurer også på hvordan det var å amme med dere som har silikon under brystene, ble det mer krevende? Hvordan ser brystene ut nå etter amming? Har lite brystvevet fra før om det har noe å si. Anonymkode: 466ec...d90
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #2 Skrevet 13. juni 2023 Jeg tror nesten jeg ville gått for en heldress uten fot om det er Oslo og disse 30 gradene det dreier seg om. Husk at med bleie blir det hele 3 lag med body og bukse utenpå. Jeg har silikon under muskel og ammingen har gått aldeles strålende fra første minutt Nå etter 9 mnd amming henger brystene og minner vel egentlig mer om jur. De er så gedigne nå at jeg angrer litt på silikonen, men men, får se om jeg korrigerer senere. Lykke til med innspurt og ammestart og allting Anonymkode: ad07e...227
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå