AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #1 Del Skrevet 13. juni 2023 Sliter en del med kviser og lurer på om det er noen som har brukt antibiotika mot akne. Har dere isåfall fått tilbakefall? Hvor lenge gikk dere på det og fungerte det i det hele tatt? Hva heter de? Jeg fikk nettop p pillen Loette som kan bidra med å redusere akne men den er ikke kjent for å brukes mot akne. Lurer derfor også på om noen har fått bedre hud av denne type p pillen? Anonymkode: 699e7...be4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #2 Del Skrevet 13. juni 2023 Jeg fikk et antibiotikaliniment en gang. Det virket for så vidt mot akne, men huden ble noe så ufattelig fet av det. Jeg har aldri opplevd maken. Huden var helt våt av fett. Jeg vet ikke om det er vanlig eller om huden min bare er helt spesiell da. Legen virket litt overraska 😅. Så jeg måtte gi meg. Fikk tilbakefall med en gang jeg sluttet. Jeg fikk mye bedre hud av Yasmin (ikke minipille), men den hadde så mye andre bivirkninger at jeg måtte gi meg på den og. Fikk tilbakefall da og. Anonymkode: 17c0f...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå