Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer sier at man får nytt rart nummer hvis vi bestiller telefon fra Telio. Kan noen fortelle meg hva telefonnumre gjennom internett begynner på?

er det mulig for alle med bredbånd å få telefon gjennom internett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har IP-telefon, altså telefonlinje via internett, men fikk beholde mitt gamle telefonnr uten problemer

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

De fleste IP-telefonitilbydere har fått sine egne nummerserier. Du må ringe eller ta kontakt med en av dem/den du bestemmer deg for og sjekke hvilke nummerserier de har og hva du kan få.

Ellers er er det ikke noe problem å portere ditt nummer( det du har i dag) til hvilken som helst IP-telefonitilbyder. Altså har du et nummer du liker kan du ta det med deg - uansett om du flytter fra Kirkenes og til Lindesnes eller omvendt.

Skrevet

De fleste oppgir vel på sine nettsider hvilke nummerserier de tilbyr

Skrevet

Vi tenkte kanskje telefon fra Telio. 159 kr mnd skal det koste.

Noe som vet om noen bedre / andre alternativer? Eller er 159 kr mnd akseptabelt?

Skrevet

Kommer jo ann på hva som er inkl. i disse 159 kr samt hvor mye dere ringer... Vi ringer veldig lite så vi valgte et alternativ fra IP24 der man ikke betaler noe fast men kun for det man ringer. Ligger på rundt 20-30 kr i måneden vi der da...

Skrevet
Kommer jo ann på hva som er inkl. i disse 159 kr samt hvor mye dere ringer... Vi ringer veldig lite så vi valgte et alternativ fra IP24 der man ikke betaler noe fast men kun for det man ringer. Ligger på rundt 20-30 kr i måneden vi der da...

Det skulle være gratis tellerskritt. Og til mobil 0,89,-

Skrevet

Da får du nesten bare sette deg ned litt og tenke på hvor mye du ringer (eller kommer til å ringe...)

For meg hadde det vært et dyrt alternativ

Skrevet

Jeg har akkurat bestillt Telio. For meg er det greit. kommer til å spare ganske mye på det. Du kan konvertere ditt eget nummer, men det koster deg 100 ekstra. Ellers får du et midlertidig nummer. Det har samme retningsnummer som jeg har fra før :)

Skrevet

Joda, har Skype også jeg og bruker det en del. Men er ganske mange som ikke har det/internett, og da syntes vi det var greit med ip-telefoni i tillegg

Skrevet

Bruker man den telefonen jeg har fra før (ISDN), eller må jeg kjøpe en annen telefon. Går det an med trådløs telefon? Er kvaliteten bra på linjen bra?

Dere får unnskylde alle spørsmålene, men jeg har ikke mye greie på dette, og vil gjerne ha regninger på under 700 kr. mnd (da betaler jeg nesten 600 bare i abn.avgifter :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...