Gå til innhold

Dette er så sykt turn-off...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er alenemor som i en stund har snakka med en mann som også har barn. Vi har ikke møttes ennå, men har skrevet flere ganger daglig i en uke. Jeg var egentlig veldig interessert i å møte ham, han er ganske kjekk og interessant, og han virker veldig interessert i å treffe meg. Han sender masse snaps, og svarer raskt når jeg sender først. Det er et par ting som gjør at jeg tror vi kanskje ikke passer sammen, men det er typ språklige formuleringer. Så jeg hadde veldig lyst til å treffes..

Men i dag fikk jeg en stor turn-off. Han svarte som vanlig kjapt på snap, og skrev at han satt og slappa av ved siden av datteren sin på bussen etter barnehagen. Slappe av, som i å henge på mobilen og snappe til en flørt!? Barnet er bare 3 år. Jeg bruker ikke mobilen foran barnet mellom bhg og legging, man får jo tross alt ganske lite tid sammen, og barnet trenger virkelig voksenkontakten. Jeg får så vondt av de små barna som sitter med foreldre som har mobilen i nesa. Når jeg ser det på gata så vet man jo ikke kontekst, kanskje de kjøper bussbillett eller sjekker noe veldig viktig. Men det svaret, "slappe av" med mobilen ved siden av 3-åringen sin? Merker hvor avsmak jeg fikk av det..men overreagerer jeg? Vi skal egentlig treffes til helga men jeg vurderer å avlyse.

Anonymkode: ad441...901

• Liker 1
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her overanalyserer du! 

• Liker 45
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Merker hvor avsmak jeg fikk av det..men overreagerer jeg?

Ja!

Anonymkode: d3546...120

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet

Men kanskje hadde han ikke brukt tlf om det ikke var du som sendte en snap? 

Jeg kan gjerne kaste et raskt blikk på tlf om jeg er sammen med andre, men ikke sikkert at jeg åpner eller svarer der og da.

Anonymkode: 75f46...c4c

• Liker 8
Skrevet

Jeg er alenemor som i en stund har snakka med en mann som også har barn. Vi har ikke møttes ennå, men har skrevet flere ganger daglig i en uke. Jeg var egentlig veldig interessert i å møte ham, han er ganske kjekk og interessant, og han virker veldig interessert i å treffe meg. Han sender masse snaps, og svarer raskt når jeg sender først. Det er et par ting som gjør at jeg tror vi kanskje ikke passer sammen, men det er typ språklige formuleringer. Så jeg hadde veldig lyst til å treffes..

Men i dag fikk jeg en stor turn-off. Han svarte som vanlig kjapt på snap, og skrev at han satt og slappa av ved siden av datteren sin på bussen etter barnehagen. Slappe av, som i å henge på mobilen og snappe til en flørt!? Barnet er bare 3 år. Jeg bruker ikke mobilen foran barnet mellom bhg og legging, man får jo tross alt ganske lite tid sammen, og barnet trenger virkelig voksenkontakten. Jeg får så vondt av de små barna som sitter med foreldre som har mobilen i nesa. Når jeg ser det på gata så vet man jo ikke kontekst, kanskje de kjøper bussbillett eller sjekker noe veldig viktig. Men det svaret, "slappe av" med mobilen ved siden av 3-åringen sin? Merker hvor avsmak jeg fikk av det..men overreagerer jeg? Vi skal egentlig treffes til helga men jeg vurderer å avlyse.

Ja

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i utgangspunktet enig med deg i mye av det du skriver. Men.. hva med å bli kjent med han offline, finne ut av hvordan det er resten av tiden de ikke sitter på bussen? 🤔

Anonymkode: 7abd3...807

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men kanskje hadde han ikke brukt tlf om det ikke var du som sendte en snap? 

Jeg kan gjerne kaste et raskt blikk på tlf om jeg er sammen med andre, men ikke sikkert at jeg åpner eller svarer der og da.

Anonymkode: 75f46...c4c

TS, dette er også et veldig godt poeng å ta med i beregninga. 

Anonymkode: 7abd3...807

AnonymBruker
Skrevet

Du overreagerer. At du synes det er turnoff at en person skriver en melding med et av barna er i nærheten virker veldig sært. Helt greit å ikke synes det er bra, men turnoff?

Anonymkode: f43f6...077

• Liker 10
  • Nyttig 10
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Kanskje  barnet satt og så ut av  vinduet og slappet av. ? Du må ikke dømme han på grunn av det der. Du må se og oppleve han sammen med barnet og mobilbruken før du kan dømme en person.

AnonymBruker
Skrevet

Hjelpes, man kan fint bruke mobilen nå og da, selv om man har barn!

Anonymkode: 79350...e96

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet

Snap er for barn. At dere to i det hele tatt snapper til hverandre er turn-off for meg. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du sender snap til ham - og vil avlyse date fordi han svarte deg.

Jaja, ikke rart mange i dag sliter med dating...

Anonymkode: c65c3...811

• Liker 10
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Og bruker voksne folk snap?

Eneste jeg kjenner som bruker snap er ungene mine på 10-12 og svigermor på 68...

Anonymkode: f43f6...077

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Da regner jeg med du ALDRI kommer til å klage på hvis daten din bruker 5-6 timer på å svare på meldinger? Han er jo sikkert med barnet, og da er selv raske meldinger forbudt?

Anonymkode: e77c0...cac

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Det er en grunn til at du overreagerer.

Hvorfor dette er viktig for deg synes jeg du skal lytte til.

Om det var meg ville jeg funnet ut av hvor viktig mobilen var for oppmerksomheten hans.

Og for din.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Avlys du. Han trenger en likesinnet som også klarer å slappe av 🙂

Forresten så virker det som om du synes det er bra at han svarer kjapt. Skal han få det til så må han få lov til å sjekke telefonen sin når han får melding uansett hva han holder på med 🙂

Anonymkode: da0cf...089

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hahah, dere har kanskje et poeng. Det er jo mye verre - for meg - når de bruker lang tid på å svare. Han her svarer innen en halvtime hver eneste gang... 

Så jeg skal møte ham i helga. Men, jeg bare ble litt fascinert over at akkurat dette var som en knapp - turn OFF! Jeg ser han faktisk med helt andre briller. Men jeg skal vente litt med å dømme mer hahha.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Avlys du. Han trenger en likesinnet som også klarer å slappe av 🙂

Forresten så virker det som om du synes det er bra at han svarer kjapt. Skal han få det til så må han få lov til å sjekke telefonen sin når han får melding uansett hva han holder på med 🙂

Tja, jeg syns jo ikke at det er bra at han svarer kjapt når han er med barnet sitt....

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tja, jeg syns jo ikke at det er bra at han svarer kjapt når han er med barnet sitt....

Ts

Det går så fint så. Det at han svarte på en melding betyr ikke at han overså barnet sitt fullstendig.

Men sitter man med mobilen hele tiden på bussen og barnet prøver å få oppmerksomhet uten hell ville jeg reagert. Det vet du ikke før du blir kjent med fyren.

Men du... uansett om det er tilfellet så kan du jo få han på rett spor 🙂

• Liker 2
Skrevet

Min analyse av deg er at du er sær, overreagerer lett og dømmer andre , tror du er mye bedre. Veldig turn of. Syns du jeg overreagerer på deg?

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...