Gå til innhold

Hvem er KG's beste trubadur?

Anbefalte innlegg

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Noen som har noen forslag eller som tør å melde seg til neste KG-treff? Prøv å gjøre dette før denne tråden blir slettet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Du må være medister i utgangspunktet, men vi skal vurdere om vi skal invitere noen tilfeldig utvalgte fra grasrota.

Skrevet

Ååå!

Nei da så. Gjør meg ingen forhåpninger om å kunne bli en medister, men kunne da godt tenke meg å bli med på treff likevel :)

Skrevet

Legg det til en dag jeg kan være i Oslo, så er jeg med...

(For få vestfoldinger her, for søren!)

Gjest Devil's Spawn
Skrevet (endret)
Ååå!

Nei da så. Gjør meg ingen forhåpninger om å kunne bli en medister, men kunne da godt tenke meg å bli med på treff likevel :)

Ut i fra avataren din burde du vært kose- og mosemedister. At du er moderator er i denne sammenheng heller ingen ulempe. Skal drøfte blant medisterne.

Endret av Devil's Spawn
Gjest Devil's Spawn
Skrevet (endret)
Legg det til en dag jeg kan være i Oslo, så er jeg med...

(For få vestfoldinger her, for søren!)

Du må kunne de tre "rockegrepene" på gitar, ellers har vi ingen spesielle krav til bosted, bakgrunn, opprinnelse eller religion.

Endret av Devil's Spawn
Skrevet
Du må kunne de tre "rockegrepene" på gitar, ellers har vi ingen spesielle krav til bakgrunn, opprinnelse eller religion.

Jeg kan ett juksegrep på gitar. Men er dritgod på klarinett. Og helt ok på piano, og fikser saxofon hvis det er spørsmål om det. Til og med en skala eller to på harpe, faktisk.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

No offence, men klarinett er vel litt festbrems? Ellers kan både piano og juksegrep på gitar være greit.

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet
No offence, men klarinett er vel litt festbrems? Ellers kan både piano og juksegrep på gitar være greit.

Puiano er slitsomt, ikke minst når man må bære det tre etasjer før nachspielet kommer i gang. Jeg foretrekker se...eh.-..sax.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Puiano er slitsomt, ikke minst når man må bære det tre etasjer før nachspielet kommer i gang. Jeg foretrekker se...eh.-..sax.

Puiano? Aldri hørt om.

Skrevet

Jeg var i sin tid skolens beste på kontrabass .. (er vel litt usikker på om det var noen æresbevisning men...)

.. men jeg har hvertfall det fortrinnet at jeg HAR vært på KG-treff - i motsetning til enkelte andre.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Jeg var i sin tid skolens beste på kontrabass .. (er vel litt usikker på om det var noen æresbevisning men...)

Det er ikke jeg usikker på...

Skrevet
Det er ikke jeg usikker på...

Forsåvidt er jeg enig .. men morro var det

Skrevet

Som forsvarsmedister mener jeg vi bør ha med noen som kan spille slagverk. Helst kanskje noen som ikke kan, da det bør låte som en krig blandt sinte statsledere.

Skrevet
Som forsvarsmedister mener jeg vi bør ha med noen som kan spille slagverk. Helst kanskje noen som ikke kan, da det bør låte som en krig blandt sinte statsledere.

DEN DER kan jeg fikse. Endelig. Inngangsbilletten sikret?

*lang erfaring med mammas grytelokk*

Skrevet

Det er meg det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...