Gjest CMT Skrevet 1. november 2002 #1 Del Skrevet 1. november 2002 jeg og x'en var sammen i 2 år, han slo opp for et par mnd siden, og jeg klarer ikke å komme over det.. han var jo perfekt. ingen dårlige sider (untatt at han slo opp), og jeg så for meg at det kom til å bli oss for resten av livet.. grunne til at han slo opp var at han ikke følte det samme for meg, men han elska meg enda... ikke skjønner jeg hva han mente. han ville fortsatt være venner med meg, og det har eg spurt han om mange ganger i ettertid også, for han tar ikke kontakt. vi har møttes et par ganger, og sendt noen meldinger, men det er alltid jeg som tar initiativet.. blir veldig frustrert av akkurat det. han har fått seg ny dame, og jeg blir syk av sjalusi.. alle som vet hvem hun er sier at hun er fæl, og dust, ikke hans type osv.. kanskje for å trøste meg har jeg tenkt, men vennene hans synes det samme.. det som er problemet er at jeg har et bilde inni hodet mitt om at han kommer til å innse at han savner meg, ogkomme tilbake. det kommer nok ikke til å skje, men jeg håper jo... jeg tror jeg har kommet over han egentlig, men 2 år er jo lang tid, så han er jo en del av livet mitt, og jeg savner vel egentlig kanskje det vi hadde.. dvs på begynnelsen av forholdet. det første året ellerno. hva skal jeg gjøre for å bli HELT ferdig med han?? jeg orker ikke å tenke på han hele tiden.... det jeg egentlig vil (tror jeg hvertfall) er å bli bestevenner, for det var jo det vi var.. vi fortalte jo hverandre alt, og var "bestisser".. det er vel den delen jeg savner mest... ÅÅÅ jeg blir gal. HJELP....!! Noen som har noen tips for åssen dette skal gå over?? jeg vet at det går over tilslutt, men jeg vil gjerne raske opp den prosessen litt.. hjelper ikke med ny kjærste på meg, for jeg orker ikke.. det er for mye styr.. bli kjent med en ny, og den "rare"-fasen når alt er bare feil fordi man er forelska osv.. det kommer med tiden.. jeg kan ikke tvinge meg selv til å bli forelska i noen nå.. ja.. nå skriver jeg bare tull, men hjelp meg a folk!! CMT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CMT Skrevet 1. november 2002 #2 Del Skrevet 1. november 2002 og jeg må bare legge til at det går ikke an å hate han heller, det har jeg prøvd. han er for snill og omtenksom til at det går an å hate han. når han slo opp ville han ikke gå før jeg hadde slutta å grine, og han sendte melding til bestevenninna mi om at hun måtte nok komme bort til meg, for jeg trengte nok noen å prate med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. november 2002 #3 Del Skrevet 1. november 2002 Klassisk eksempel. Han gjør slutt, hun sitter og venter på at han skal komme tilbake. Glem hele fyren. Du sier det selv, du savner det første året dere hadde sammen og at du egentlig har kommet over han. Fatter ikke hva problemet ditt egentlig er da? Han sa han elsket deg, men allikevel gikk han. Rimer ikke helt det vel? Tror vel egentlig det var noe han sa for at han ikke skulle knuse deg helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. november 2002 #4 Del Skrevet 1. november 2002 Måtte bare legge til at jeg IKKE savner eksen min!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. november 2002 #5 Del Skrevet 1. november 2002 Han sa han elsket deg, men allikevel gikk han. Rimer ikke helt det vel? Tror vel egentlig det var noe han sa for at han ikke skulle knuse deg helt. Bruker vi ikke "elsker deg" litt forhastet for tiden? Men jeg vet hvordan du føler det. Har vært sammen med samboeren min i over 6 1/2 år, men noen ganger savner jeg faktisk ex'en min :cry: Vi er heldigvis gode venner og har masse kontakt så jeg får høre hvordan det går med de nydelige ungene og barnebarna hans.... Men stå på du bare, det går nok over til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CMT Skrevet 2. november 2002 #6 Del Skrevet 2. november 2002 Takk for svar... Men problemet er hvordan skal jeg glemme han?? Har kjempe lyst til å være venn med han, så jeg kan ikke bare legge hele fyren bak meg... Han er den aller snilleste og mest åleite gutten jeg noen gang har møtt , og jeg sier ikke det bare fordi jeg savner han, men alle som kjenner han sier også det samme, og ja... jeg vil ha god kontakt, uten å tenke på at "kanskje han kommer tilbake" skjønner? Hvordan glemme x? Noen som har fasit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2002 #7 Del Skrevet 2. november 2002 Jeg trekker bare frem det negative, og vips :D så er den bitchen ute av hodet mitt. Jeg snur meg aldri tilbake. Har dessuten nedtelling til 24.1.03 for da blir jeg formelt skilt :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 2. november 2002 #8 Del Skrevet 2. november 2002 Men problemet er hvordan skal jeg glemme han?? Har kjempe lyst til å være venn med han, så jeg kan ikke bare legge hele fyren bak meg... Det er dessverre veldig vanskelig å glemme ham hvis du skal fortsette å omgås ham. Det er mange som har det som deg, men dessverre er det ikke så mange som klarer å ha et nært vennskap med ex'n etter et brudd. Den letteste måten å glemme ham på er nok å kutte ham helt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karina Skrevet 4. november 2002 #9 Del Skrevet 4. november 2002 Synes at du piner deg selv ved å ha kontakt. Den nye dama hans er bestevennen hans nå! :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå