Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke blitt glad. Det er stivt og stikker. Skal du kjøpe det blr du være sikker på at foreldrene liker det.

Anonymkode: 5c697...aad

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Vi fikk et sånt. Jeg forstår virkelig ikke hva jeg skal med det. Det klør og stikker og er hardt og ekkelt. Og hva skal man egentlig bruke det til? 

Anonymkode: c3e42...cf0

jeg har min sønns rørospledd over beina  i sofaen mens jeg skriver dette 😉

Han bruker det selv som koseteppe når han ser film eller leser bok i sofaen (han er 11 år nå).

Da han var baby hadde vi det i vogna over vogndynen eller posen, vi brukte det når han lå på golvet f.eks under babygymmen, det var med oss på babysang,babymassasje og barselgruppe og da la jeg det på golvet som underlag der vi var, det var perfekt i sportsvogna når han ikke brukte pose men yttertøy i vogn, fint som picnicteppe på gress. 

Det jeg IKKE brukte det til var som babyteppe mot naken hud - det hadde jeg strikketepper til.

Anonymkode: 11d8c...75f

• Hjerte 1
Skrevet

Kjempefin gave! Vi fikk det i dåpsgave og det har blitt flittig brukt i vogna og i bilstolen når det er vinter 😍

Skrevet

Syns Røros-pledd er en flott gave, og har selv gitt barnepledd i dåpsgave til 2 tantebarn. De brukes både i vogn, på tur osv. Dette er jo ikke typiske babypledd,.men noe som brukes mye lengre. Og som noen skrev, så varer de "livet ut" om de tas vare på.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hei.

Ville dere blitt glade om dere fikk et sånt pledd til deres ettåring i bursdagsgave til barnet? Eller er jeg helt på jordet? Kjenner ikke så mange barn, har ingen barn selv og jeg vil gi noe som er litt "varig". Smykker er ikke helt min gate. 

https://www.rorostweed.no/produkt/pledd/byhands-fugl-og-fisk

Anonymkode: 24482...524

Hadde blitt kjempeglad

Anonymkode: a48d5...b3b

AnonymBruker
Skrevet

Gutten min fikk Røros pledd i dåpsgave fra broren min ☺️ godt og varmt. Supert å bruke i vognen. Var flittig brukt i barnehagen om vinteren ☺️ og det er like fint 6 år senere. 

Anonymkode: 2ab8e...c40

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes mykere ullpledd, og personlig synes jeg det finnes finere design enn Røros tweed har tullet med de siste årene (mulig de er blitt noe bedre igjen nå), men det er likevel en veldig fin gave.

Anonymkode: a942c...5e3

Skrevet

Ja det er en veldig god gaveide. Nydelig pledd :)  

AnonymBruker
Skrevet

Mine fikk rørospledd til sin første jul. De ble mye brukt, blant annet i vogn og bil. Kjempefine i farge og form fortsatt, 17 år etter. 

Anonymkode: 2769e...4ac

AnonymBruker
Skrevet

Førstemann fikk Rørospledd og det ble brukt masse når de var små. Nå er det alltid med på tur som sitteunderlag.

Anonymkode: 1d5c0...048

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...