Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Ville dere blitt glade om dere fikk et sånt pledd til deres ettåring i bursdagsgave til barnet? Eller er jeg helt på jordet? Kjenner ikke så mange barn, har ingen barn selv og jeg vil gi noe som er litt "varig". Smykker er ikke helt min gate. 

https://www.rorostweed.no/produkt/pledd/byhands-fugl-og-fisk

Anonymkode: 24482...524

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde blitt kjempe glad, det er jo en nydelig gave. God kvalitet og varer jo hele livet om man tar vare på det! 

Anonymkode: 08c5a...415

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Fikk til begge mine barn, og de er fortsatt i bruk selv om barna er store

Anonymkode: 11d8c...75f

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fin gave det, men jeg kjøpte to til jenta vår, så for vår del så ville det teppet vært litt overflødig.. Men, en grunn til at jeg har to stk av det

Anonymkode: 9c848...546

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nyyyydelig gave!!

Anonymkode: 917cd...6f1

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar ❤️ 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har fått det i gave og ble veldig glad. Barnet satt også stor pris på det og er veldig kry over sitt eget teppe.

Anonymkode: 8fb84...3ce

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil bare legge til at det er kjempe flott gave til bryllup, rundt tall osv for voksne og. Elsker Røros teppet mitt.

Anonymkode: 917cd...6f1

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

JA :) 

Anonymkode: b2950...e56

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke blitt glad, syns det er overprisede og veldig stive pledd😅 Fikk et til første barn, det har aldri blitt brukt fordi det er så stivt. 

Anonymkode: c311d...89a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei.

Ville dere blitt glade om dere fikk et sånt pledd til deres ettåring i bursdagsgave til barnet? Eller er jeg helt på jordet? Kjenner ikke så mange barn, har ingen barn selv og jeg vil gi noe som er litt "varig". Smykker er ikke helt min gate. 

https://www.rorostweed.no/produkt/pledd/byhands-fugl-og-fisk

Vi fikk et sånt. Jeg forstår virkelig ikke hva jeg skal med det. Det klør og stikker og er hardt og ekkelt. Og hva skal man egentlig bruke det til? 

Anonymkode: c3e42...cf0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vi fikk et sånt. Jeg forstår virkelig ikke hva jeg skal med det. Det klør og stikker og er hardt og ekkelt. Og hva skal man egentlig bruke det til? 

Vi bruker det i vogna  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har 2 og bruker de masse. Bruker det i vognen på vinteren, har det med i bilen når det er kaldt så barnet kan ha det på seg (er jo ikke anbefalt med tykke klær / yttertøy i bilstol), det er med på turer ut i skogen og på fjellet, fint å bruke som ligge/sitte underlag. Har også brukt det som leketeppe ute 🥰 Det varer evig, og er ordentlig kvalitet. Har selv gitt bort i dåpsgave. 

Anonymkode: b0f15...b23

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

hardt og ekkelt? hvis du er vant til fleecepledd kanskje, men det er jo bedre med et tykt, deilig pledd i ren ull enn plastpledd (=fleece), uansett hvor myke de er.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva de koster men det er veldig bra pledd, jeg får de for kostpris

Anonymkode: dc9d6...42b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vi bruker det i vogna  

Det er jo kjempesvært. Hvordan får en det ned i en vogn? (Og ja vi har banestørrelsen)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

hardt og ekkelt? hvis du er vant til fleecepledd kanskje, men det er jo bedre med et tykt, deilig pledd i ren ull enn plastpledd (=fleece), uansett hvor myke de er.

Ja det er tykt og stivt. Det finnes da andre pledd som er mykere utenom fleece. Feks et strikket et i myk ull. Barns hud er sensitiv. Tykk kløende ull ting er ikke noe positivt å utsette ungene for og jeg sliter med å forstå hvorfor vi absolutt skal prakke på små barn ting som stikker og klør. 

Skrevet (endret)

Har hverken kone eller barn mann36 Ja jeg ville blitt veldig glad for ett sånt til den potensielle poden eller jenteungen  :D måtte gjerne kommet med ett sånt til kattene også :D 

Endret av Maskinfører
  • Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er jo kjempesvært. Hvordan får en det ned i en vogn? (Og ja vi har banestørrelsen)

Svært? Jeg syns ikke det er så stort jeg. Vi bruker det også på tur og overalt vi ferdes. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja det er tykt og stivt. Det finnes da andre pledd som er mykere utenom fleece. Feks et strikket et i myk ull. Barns hud er sensitiv. Tykk kløende ull ting er ikke noe positivt å utsette ungene for og jeg sliter med å forstå hvorfor vi absolutt skal prakke på små barn ting som stikker og klør. 

Jeg tenker at et pledd og et strikket babyteppe er to forskjellige ting, akkurat som en undertrøye og en lusekofte er forskjellige selv om begge er klær. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...