AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #1 Skrevet 13. juni 2023 Min venninne sier at jeg er hennes beste venninne. Men jeg tenker nå at jeg er ikke det. 2 ganger har hun gått inn i seriøse forhold. Jeg viste ikke at hun hadde truffet noen før etter ett par uker. Og vi sender meldinger til hverandre hver dag. Anonymkode: 4e5f2...d7b
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #3 Skrevet 13. juni 2023 Da får du si det til henne. Anonymkode: d33e1...481
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #5 Skrevet 13. juni 2023 Spør henne hvorfor hun ikke fortalte sin beste venninne (deg) om at hun hadde fått seg kjæreste, i og med at dere tekster hver dag. Anonymkode: f4a8d...c2a
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #6 Skrevet 13. juni 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Spør henne hvorfor hun ikke fortalte sin beste venninne (deg) om at hun hadde fått seg kjæreste, i og med at dere tekster hver dag. Anonymkode: f4a8d...c2a tipper TS er en sånn som cockblocker venninner, og da har de rundt lært seg å holde tett om sånne ting Anonymkode: 1872b...7ae
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #7 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): tipper TS er en sånn som cockblocker venninner, og da har de rundt lært seg å holde tett om sånne ting Anonymkode: 1872b...7ae Hvorfor skulle jeg det? Anonymkode: 4e5f2...d7b
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #8 Skrevet 13. juni 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Min venninne sier at jeg er hennes beste venninne. Men jeg tenker nå at jeg er ikke det. Hvorfor er det viktig for deg å påpeke hun ikke er din bestevenninne? 3 hours ago, AnonymBruker said: 2 ganger har hun gått inn i seriøse forhold. Jeg viste ikke at hun hadde truffet noen før etter ett par uker. Når noen unngår å fortelle deg gode nyheter, er du problemet. 3 hours ago, AnonymBruker said: Og vi sender meldinger til hverandre hver dag. Du bør skjerpe deg om du vil at det skal fortsette Anonymkode: 1872b...7ae 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå