AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #1 Skrevet 13. juni 2023 Jeg er betatt av en jeg jobber med. Vi samarbeider mye, og praten bruker gå veldig lett. Det er uaktuelt å prøve seg på noe mer, så jeg prøver det jeg kan for å bli mindre betatt. Jeg klarer dessverre ikke la være å tenke på han (ganske ofte). Forleden mens vi satt og snakket om noe jobb-relatert, syntes jeg blikket hans ble litt for intenst i samtalen - og jeg kjente rødmen spre seg i kinnene mine. Utrolig irriterende og distraherende!!! Jeg fortsatte å snakke on det vi snakket om (men følte meg litt satt ut), og så litt i papirene (som var naturlig sånn sett) mens jeg snakket. Etter et par minutter kjente jeg at rødmen avtok…pratet lett videre uten rødming.. hjelp!!! Tror dere han merket det? Temaet var litt komplisert, og det var også varmt.. nå grubler jeg veldig på om jeg er «avslørt». Anonymkode: 63b22...521
svartkatt Skrevet 13. juni 2023 #2 Skrevet 13. juni 2023 Det kommer an på den opprinnelige hudfargen? Jo lysere hud, jo lettere viser rødmen. Men du må bare prøve å ta det med ro. Man kan rødme av den minste ting og uten grunn. Det er helt naturlig og ingenting å skamme seg over.
Phoenix Heart Skrevet 13. juni 2023 #3 Skrevet 13. juni 2023 På meg ses det med en gang, er veldig lys i huden.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #4 Skrevet 13. juni 2023 Tusen for svarene hitill… Hva gjør jeg dersom han nå tror jeg er betatt? Jeg tror ikke jeg kommer til å rødme i morgen, men nå blir jeg redd for det… Jeg er vek typisk nordisk lys i huden, men bruker foundation og rouge… håper det «blendet seg inn»… men kan jeg ha avslørt meg ved at jeg ikke holdt blikket da jeg rødmet? Tror det ble synlig at jeg ble utilpass en liten stund… Anonymkode: 63b22...521
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #5 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Tusen for svarene hitill… Hva gjør jeg dersom han nå tror jeg er betatt? Jeg tror ikke jeg kommer til å rødme i morgen, men nå blir jeg redd for det… Jeg er vek typisk nordisk lys i huden, men bruker foundation og rouge… håper det «blendet seg inn»… men kan jeg ha avslørt meg ved at jeg ikke holdt blikket da jeg rødmet? Tror det ble synlig at jeg ble utilpass en liten stund… Anonymkode: 63b22...521 Da synes det ikke! 👍🏼 Anonymkode: f6c95...b2b
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #6 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da synes det ikke! 👍🏼 Anonymkode: f6c95...b2b Å, takk!! Det hadde jo vært fantastisk.. jeg er ikke oversminket riktignok, men der er jo et lag… TS Anonymkode: 63b22...521
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå