Gå til innhold

Innetid 14 åring.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om vi er for strenge? Vår 14 åring må være inne senest klokken 21.00 nå om sommeren så lenge det er skole. 

Anonymkode: c11ad...a1a

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres fornuftig ut - men. Med det været som er her nå (østlandet) og med tanke på hvor lite som skjer på skolen disse siste dagene kan 14-åringen få en ekstra halvtime eller noe?

Skrevet

Snakk med andre foreldre og hør hva de har som regler?

Jeg synes det høres litt strengt ut, ihverfall nå på slutten av skoleåret hvor det nesten ikke skjer noe på skolen uansett.... Og hvis dere bor et sted med varmt vær og det er fint å være ute sammen....

Vi har sjelden hatt helt strikte innetider for våre, men kommunisert hva de skal, hvem de er med osv. Det betyr så klart ikke at de har fått reke ukritisk rundt til langt på natt!

Selv var jeg den som alltid hadde strengest innetider og måtte dra først bestandig. Det var kjipt. Jeg lovet meg selv da, og har holdt det, at mine barn skulle slippe å bryte opp først med mindre det var noe spesielt. De trenger ikke være til sist, men slippe å være først.... Husker godt hvordan det var selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vår 8.klassing må også være hjemme 21 på hverdager. I helgene 22. Virker som det er flere av vennene som har disse tidene. 

Vi bor i Groruddalen i Oslo om det har noe si.

Anonymkode: 04013...505

AnonymBruker
Skrevet

Min er 15 da. Må inn kl 21.30. Men i går hadde han trening til kl 22. Da blir det litt seint i seng. Må dusje og spise etter trening 

Anonymkode: 73efb...c54

Skrevet

Min 9.klassing må også være inne 21 på hverdagene.

AnonymBruker
Skrevet

22 her

Anonymkode: 07091...259

AnonymBruker
Skrevet

Senest 21.00 inkl helg. Ingen grunn for å surre rundt ute etter det. 

Anonymkode: 3daeb...fe8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...