AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #1 Skrevet 13. juni 2023 Datteren på 2 satt på husken og falt av, det gikk veldig fint. Holdt hun, men hun datt forover plutselig.. da pappa kom med en sur kommentar «men du må holde henne i skuldrene», ble jeg sur og sa at han kunne gå hjem i forveien. Vi bor i samme hus, bare i forskjellig leilighet. Han virket sur og når jeg kom hjem hadde han låst til sin leilighet og åpnet min. Er jeg urimelig? 🥵 er bare lei av å få skylda av hele familien hele tiden.. Anonymkode: f2bc0...b86
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #2 Skrevet 13. juni 2023 Når du er 80 år, og ser tilbake på livet ditt, ville du ha sett tilbake på den uka du brukte på å bekymre deg over et annet menneskets tanker og følelser, eller ville du tenkt tilbake på den uka da du skapte enda flere gode minner med barnet ditt? La han ordne seg selv, og glem bort situasjonen. Til sjuende og sist skader det bare deg å prøve å være alt alle andre vil. Folk gjør feil og blir sure - far glefset til deg og du glefset til far. Sånt skjer. Det er i hvert fall ikke noe jeg ville latt ødelegge dagen/uka mi. Anonymkode: b1fd1...d92
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #3 Skrevet 13. juni 2023 Dette er en tåpelig ubetydelig "krangel". Pust og tell til 100. La det gå. Anonymkode: e01e7...4e0
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #4 Skrevet 13. juni 2023 Gud forby at du skulle høre på mannen og passe bedre på datteren din. Anonymkode: 8583b...cb0 1
Ulrikke Skrevet 13. juni 2023 #5 Skrevet 13. juni 2023 Umulig for oss å vite om du er familiens syndebukk uten grunn eller om du faktisk gjør ting som andre reagerer på ganske ofte. Skjønner ikke hvorfor du skulle bli sur for at han sa du burde holdt henne annerledes, det er jo bare å si "ja, jeg burde kanskje det, men jeg følte hun hadde kontroll" eller noe sånt.... Det er lov å gjøre feilvurderinger, og det er også lov til å være uenige! Ingen av delene er et stort problem før dere gjør det til et! Hva med å ta en skikkelig samtale med dem, dersom du føler at de hakker på deg veldig ofte? Uten å anklage, med åpent sinn, spørre om de faktisk mener at ditt og datt er så ille, eller om det bare er sånn de prater uten å tenke seg om.... Enten får du kanskje en bevisstgjøring rundt hva de reagerer på, eller så får de kanskje en bevisstgjøring på hvordan de snakker....
Hulderen Skrevet 13. juni 2023 #6 Skrevet 13. juni 2023 Han hadde jo rett. Du holdt ikke 2-åringen på en forsvarlig måte. Her skulle du bare hørt på en med mer erfaring, og holdt datteren din på den måten videre. Du kunne til og med takket ham for tipset.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #7 Skrevet 13. juni 2023 Hulderen skrev (2 timer siden): Han hadde jo rett. Du holdt ikke 2-åringen på en forsvarlig måte. Her skulle du bare hørt på en med mer erfaring, og holdt datteren din på den måten videre. Du kunne til og med takket ham for tipset. Toåringer pleier å huske uten å bli holdt 🙈 Anonymkode: d9cf8...794 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #8 Skrevet 13. juni 2023 Tenker det ikke er noe du burde bli sur for. Fort gjort å komme med en sånn kommentar i en sånn situasjon der et barn slår seg og man kanskje blir litt forskrekket. Anonymkode: e5fcf...964
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå