Cuba Skrevet 12. januar 2006 #41 Skrevet 12. januar 2006 Toten Transport, derimot, blir sjelden ranet i utlandet. Særlig ikke i Tyskland, Østerrike eller Sveits. ← Nå er jo jeg en veeeeldig treg person da, men denne skjønte jeg ikke faktisk! Forklare..?
Mrs. K Skrevet 12. januar 2006 #43 Skrevet 12. januar 2006 Nå er jo jeg en veeeeldig treg person da, men denne skjønte jeg ikke faktisk! Forklare..? ← Tot=død
Gjest Catwoman Skrevet 12. januar 2006 #44 Skrevet 12. januar 2006 Har hørt om en engelskmann som heter Steve Cook.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 13. januar 2006 #45 Skrevet 13. januar 2006 Jeg har forresten glemt å nevne at lederen for krisesenteret i Vest-Agder heter Guri Vold.
Lassie Skrevet 15. januar 2006 #46 Skrevet 15. januar 2006 Mange morsomme her. Ikke akkurat navn på personer og yrke, men en kollega av meg ringte opplysningen fordi han trengte telefonnummeret til Tanna Mi. Opplysningen trodde han tulleringte, men han hadde faktisk tannverk og trengte tannlegetime hos tannlegesenteret Tanna Mi.
Gjest christineemily Skrevet 15. januar 2006 #48 Skrevet 15. januar 2006 Skjekket på Gule Sider; er en tannlege som heter Røskeland ja! Men ingen som heter Stig Bøyle! Ingen som heter Bøyle i det hele tatt! Sikkert bare en tullehistorie.. Fant ingen kiropraktor som het Trykkerud, men var noen i Skien som het det! ← Tenk å dra min troverdighet i tvil på denne måten! Lei meg blir jeg Jeg kjenner ham ikke jeg, men har hørt historien av en venninne . Faktisk en som heter Langballe. ← Og en Langballe kjenner jeg faktisk . Jeg vet også om en dame som het Rosa ........ til hun giftet seg. Da tok hun mannens etternavn. Nå heter hun så fint Rosa Bleie! Du får se etter det i katalogen Cuba !
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå