Gjest barne- og familiemedister Skrevet 11. januar 2006 #23 Skrevet 11. januar 2006 BBC har en værmelder som heter Steve Cooling.
Wonderwoman Skrevet 11. januar 2006 #24 Skrevet 11. januar 2006 Tannlege Fylling Og tannlege Herje.... Før hadde vi en prest som het Hanken, og når han sluttet ble han etterfulgt av en som het Koppen. Helt sant faktisk.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 11. januar 2006 #25 Skrevet 11. januar 2006 BBC har en værmelder som heter Steve Cooling. ← *Venter på at Cuba skal avkrefte*
Gjest Aimable Amie Skrevet 11. januar 2006 #26 Skrevet 11. januar 2006 I Stavanger finner man eiendomsmegler Anne Grethe Huus.
Cuba Skrevet 11. januar 2006 #27 Skrevet 11. januar 2006 *Venter på at Cuba skal avkrefte* ← Avkrefter herved!!
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2006 #28 Skrevet 12. januar 2006 på legesenteret mitt var det tidligere en lege med spesialisering i gynekologi som het Muus
anneliane Skrevet 12. januar 2006 #29 Skrevet 12. januar 2006 kiropraktor trykkerud finnes..... http://www.ta.no/nyheter/article1873623.ece
Mrs. K Skrevet 12. januar 2006 #30 Skrevet 12. januar 2006 Jeg hadde en servitør-kollega som het Tom Kopp.
Cuba Skrevet 12. januar 2006 #31 Skrevet 12. januar 2006 Jeg hadde en servitør-kollega som het Tom Kopp. ← Ingen som heter det i følge gule sider Om han ikke er dø da.. men det er han selvfølgelig da, kjenner jeg deg rett!
Mrs. K Skrevet 12. januar 2006 #32 Skrevet 12. januar 2006 Jeg håper da ikke at han er død Du har ikke tenkt den mulighet at han ikke er norsk Det finnes folk i andre land som har "yrkesrelaterte" navn.
Cuba Skrevet 12. januar 2006 #33 Skrevet 12. januar 2006 Jeg håper da ikke at han er død Du har ikke tenkt den mulighet at han ikke er norsk Det finnes folk i andre land som har "yrkesrelaterte" navn. ← Nei, har ikke tenkt den tanken nei! Hvor bor han da? Skal søke på Google jeg.. Burde jo kanskje komme opp der
Cuba Skrevet 12. januar 2006 #34 Skrevet 12. januar 2006 http://www.units.muohio.edu/eap/departments/ted/Kopp.1.htm Hvorfor må dere ødelegge gleden min med å ødelegge deres?!?!?!
Mrs. K Skrevet 12. januar 2006 #35 Skrevet 12. januar 2006 Det ligner ikke på min Tom Kopp, men nå er det mange år siden jeg møtte ham. skal vi se.... sommerjobb.... mødom.... den kjæresten var søt..... gymnas... sommeren 1978. Dæven, det er noen år siden.
Shea Skrevet 12. januar 2006 #36 Skrevet 12. januar 2006 Skjekket på Gule Sider; er en tannlege som heter Røskeland ja! Men ingen som heter Stig Bøyle! Ingen som heter Bøyle i det hele tatt! Sikkert bare en tullehistorie.. Fant ingen kiropraktor som het Trykkerud, men var noen i Skien som het det! ← Det er faktisk ikke alle bedrifter/enkeltmannsforetak som står i Gule sider. Det koster penger å være oppført der og er det et enkeltmansforetak er det jo ikke sikkert dem ser verdien av å betale for å stå der.
Cuba Skrevet 12. januar 2006 #37 Skrevet 12. januar 2006 Det er faktisk ikke alle bedrifter/enkeltmannsforetak som står i Gule sider. Det koster penger å være oppført der og er det et enkeltmansforetak er det jo ikke sikkert dem ser verdien av å betale for å stå der. ← Neida, jeg vet det! Var ikke i tvil om at det var en kiropraktor som het Trykkerud! Men han Stig Bøyle tviler jeg på.. de fleste står vel i telefonkatalogen.no? Jeg gjør i allefall det og betaler ingenting.. Om man ikke har hemlig nummer eller noe da!
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2006 #38 Skrevet 12. januar 2006 Det hadde vært stillig om en fantes en gynekolog som het Grafse. ← Faktisk en som heter Langballe.
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2006 #39 Skrevet 12. januar 2006 (endret) baker Skorpen banksjef Tor Gullhav biologilærerne Frøskeland & Kvakkestad biltilsynsansatt P. Dahl blomsterhandler Knoph brannmester Svihus brannsjef Lae Brenne byggmester Vindskei dataoperatør Riset disponent Blåsmo (i en musikkforretning) disponent Ullebust (på et spinneri) dr. gyn. med. Finn Musa dr. gyn. med. Langballe dr. med. Mus (kvinnelig gynekolog) drosjeeier Rath, H. M. elektriker Finn Feilen elektrolærer Strøm, L. forsikringsagent Sleipnes fungerende barneombud M. Egge (tidligere) frøhandler Knoph, E. fysioterapeut Vold geografilærer Foss griserøkter Svindahl gynekolog Tukle gynekolog Langballe heimkunnskapslærer Gjæringen kiropraktor Trykkerud kranutleier Løften, I. S. lege Aksel Rygg ligningssjef Oppgjørsmoen lyspærefabrikksjef Lampe lærer Skofteland med. stud. Anal Rashol naturfaglærer Ørnulv Fjelldal pianostemmer Tone Røimål politimann Vold porselensforhandler Max Kopp psykiater Galén regnskapsfører Overskott rørlegger Avløp sensor Plagemann sokneprest O. Gude Due stasjonsbetjent Per Rongen tannlege Fylling tannlege Godteberg tannlege Holtann tannlege Munn tannlege Røskeland troppsførerne Berg og Dahl vaskedamene Reinsli og Rødde veterinær Kylling, R. øyelege Iris Øyen Nordmenn med trøbbel i utlandet Ås -> ass Kulås -> coolass Løverås -> loverass Sørås -> Sore-ass Aas-Hole Odd Even False Odd-Kristian -> odd christian (egen sekt?) Randi Aass -> randy ass Jack Aas Rhoar Pine -> horror pain Odd Strangeland Odd Nygård -> odd nigger Odd Willy Odd Bull Blakstad -> blackdeath Bård -> bored Sverre Kielland Mørdre -> Swear, Kill and Murder Utlendinger med trøbbel i Norge engelskmannen Steve Pick inderen M. Bhalla Navn med dobbel betydning Mari-Johanna Willy Nickersen Steinar Lem (vil du gifte deg med ... som ved din side står? Hans Hugo (i Nord-Norge) Artige bedriftsnavn Støytens Trafikkskole Hele listen kan leses på http://www.pvv.ntnu.no/~gsi/funny/ Endret 12. januar 2006 av Sneip
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 12. januar 2006 #40 Skrevet 12. januar 2006 (endret) Toten Transport, derimot, blir sjelden ranet i utlandet. Særlig ikke i Tyskland, Østerrike eller Sveits. Men seriøst; i Stavanger finnes i hvert fall byggmester Sagen. Da jeg jobbet i forsvaret jobbet jeg blant annet sammen med en kaptein som het Bølla. Dessuten hadde jeg en soldat som het Vassdalen, noe som hadde vært veldig upraktisk noen år tidligere... Endret 12. januar 2006 av barne- og familiemedister
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå