AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #1 Skrevet 13. juni 2023 Er det noen som har gjort det? Ble resultatet bra? Hvilken farge valgte du? Anonymkode: 993da...a45
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #2 Skrevet 13. juni 2023 Herregud, nei. Ikke gjør det. Det er IKKE holdbart. Anonymkode: f1e35...bb3 1
Apekatten Skrevet 14. juni 2023 #3 Skrevet 14. juni 2023 Jeg hadde ikke tatt sjansen på det hvis det er flis i dusjsonen, det kan fort bli stygt. Jeg har malt flis på kjøkken, og det er like fint 3 år etterpå. hvis det er et bad du ikke er så redd for, og som du ser for deg å renovere etter hvert, så er det bare å kjøre på.
newman01 Skrevet 14. juni 2023 #4 Skrevet 14. juni 2023 Det kan gå bra, men det anses som en midlertidig løsning frem til man skal gjøre jobben skikkelig. Man må bare velge riktig maling og gjøre jobben skikkelig. Trestjerner epoxymaling er ganske egnet for våtsone. Litt ugrei å jobbe med siden den har noen skikkelige løsemidler i seg, men den er robust.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #5 Skrevet 14. juni 2023 Du kommer til å måtte male igjen hvert år fordi med fuktighet og temperaturforandringer som badet utsettes for så kommer det til å flasse uansett hvor godt grunnarbeid du gjør Anonymkode: c6a29...4b6 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #6 Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Er det noen som har gjort det? Ble resultatet bra? Hvilken farge valgte du? Anonymkode: 993da...a45 Jeg malte fliser på vegger, gulv og i dusjenisje tidligere i år. Brukte gulvmaling 3 stjernes på veggene utenom dusjen. I dusjen og hele gulvet brukte jeg epoxy maling. Den brukes ofte på lagere, garasjer og andre steder hvor slitasjen er stor. På mitt bad vil det holde så lenge jeg lever. Jeg er fornøyd. Anonymkode: d9d6c...392
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå