AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #1 Del Skrevet 13. juni 2023 Noen som har prøvd den nye medisinen mot kvalme?? Hjelper den ? Anonymkode: b79a9...c00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #2 Del Skrevet 13. juni 2023 Den gjorde kvalmen enda verre og jeg var helt zombie. Men det er min erfaring, hørt mange som ble et nytt menneske med den. Anonymkode: c7b38...6a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #3 Del Skrevet 14. juni 2023 . Anonymkode: b79a9...c00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliedahe Skrevet 14. juni 2023 #4 Del Skrevet 14. juni 2023 Kvalmen forsvant helt med Xonvea, veldig fornøyd med den! 10 uker på vei med tvillinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #5 Del Skrevet 14. juni 2023 Juliedahe skrev (21 minutter siden): Kvalmen forsvant helt med Xonvea, veldig fornøyd med den! 10 uker på vei med tvillinger Fikk du noen andre bivirkninger med den? Og har du Hyperemesis? Anonymkode: b79a9...c00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #6 Del Skrevet 15. juni 2023 Kvalmen min ble mye bedre med den. Var fortsatt litt kvalm innimellom, men mye bedre og klarte og få i meg mat igjen. Bivirkningen jeg fikk var at jeg ble trøtt, spesielt på kvelden, men det var bare godt å få sove bedre. Anonymkode: a535f...432 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliedahe Skrevet 15. juni 2023 #7 Del Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Fikk du noen andre bivirkninger med den? Og har du Hyperemesis? Anonymkode: b79a9...c00 Merker at jeg kan bli litt trøtt av dem. Gått på de i litt over 2 uker, ikke hatt noe kvalme siden. De er jo litt dyre, men betaler gladelig det for å få i meg mat. 20 piller koster 300,- , går på 3 piller om dagen. Har ikke hypermesis. Fikk i meg litt mat & drikke her og der. Gikk ned noen kilo fra uke 4-8. Sleit mye med oppkast med grunnet at jeg hadde så heftige kramper at jeg kastet opp. Har heldigvis roet seg mer nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #8 Del Skrevet 15. juni 2023 Kvalmen min ble mye verre med xoneva. Spydde etter hvert måltid og var så trøtt når jeg tok det! Går på afipran igjen nå og den tar dessverre ikke kvalmen, men holder på maten. Anonymkode: 4b3e6...f9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #9 Del Skrevet 15. juni 2023 Juliedahe skrev (1 time siden): Merker at jeg kan bli litt trøtt av dem. Gått på de i litt over 2 uker, ikke hatt noe kvalme siden. De er jo litt dyre, men betaler gladelig det for å få i meg mat. 20 piller koster 300,- , går på 3 piller om dagen. Har ikke hypermesis. Fikk i meg litt mat & drikke her og der. Gikk ned noen kilo fra uke 4-8. Sleit mye med oppkast med grunnet at jeg hadde så heftige kramper at jeg kastet opp. Har heldigvis roet seg mer nå. Hvordan er tabletten? Stor? Anonymkode: b79a9...c00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliedahe Skrevet 15. juni 2023 #10 Del Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvordan er tabletten? Stor? Anonymkode: b79a9...c00 Veldig små, som en liten smarties☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #11 Del Skrevet 29. juni 2023 .. Anonymkode: b79a9...c00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0nje Skrevet 11. juli 2023 #12 Del Skrevet 11. juli 2023 (endret) Jeg har tatt Xonvea siden torsdag (7(6+6)) etter å ha hatt økende kvalme siden 5(4+5). Jeg opplever umiddelbart mindre kvalme (tidligere var den trykkende og altoppslukende) også kan jeg spise fullverdige måltider igjen. Brukte Afipran i begynnelsen men de funker ikke i det hele tatt nå. Har trappet opp til 1-0-0-2/ 1 tbl morgen og 2 tbl kveld fra og med i dag og håper det skal ta knekken på kvalmen i større grad. Blir litt trøtt av de men synes det er verdt det. Blir fortsatt kvalm etter måltider som varer i en halvtimes tid men det at jeg klarer å spise igjen er den store forskjellen for min del ☺️ Endret 11. juli 2023 av t0nje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå