Gå til innhold

xonvea, erfaringer ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har prøvd den nye medisinen mot kvalme??  Hjelper den ?

Anonymkode: b79a9...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Den gjorde kvalmen enda verre og jeg var helt zombie.

Men det er min erfaring, hørt mange som ble et nytt menneske med den.

Anonymkode: c7b38...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen forsvant helt med Xonvea, veldig fornøyd med den! 10 uker på vei med tvillinger 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Juliedahe skrev (21 minutter siden):

Kvalmen forsvant helt med Xonvea, veldig fornøyd med den! 10 uker på vei med tvillinger 

Fikk du noen andre bivirkninger med den? Og har du Hyperemesis? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kvalmen min ble mye bedre med den. Var fortsatt litt kvalm innimellom, men mye bedre og klarte og få i meg mat igjen. Bivirkningen jeg fikk var at jeg ble trøtt, spesielt på kvelden, men det var bare godt å få sove bedre.

Anonymkode: a535f...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Fikk du noen andre bivirkninger med den? Og har du Hyperemesis? 

Merker at jeg kan bli litt trøtt av dem. Gått på de i litt over 2 uker, ikke hatt noe kvalme siden.
De er jo litt dyre, men betaler gladelig det for å få i meg mat. 20 piller koster 300,- , går på 3 piller om dagen. 

Har ikke hypermesis. Fikk i meg litt mat & drikke her og der. Gikk ned noen kilo fra uke 4-8. Sleit mye med oppkast med grunnet at jeg hadde så heftige kramper at jeg kastet opp. Har heldigvis roet seg mer nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kvalmen min ble mye verre med xoneva. Spydde etter hvert måltid og var så trøtt når jeg tok det! Går på afipran igjen nå og den tar dessverre ikke kvalmen, men holder på maten.

Anonymkode: 4b3e6...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Juliedahe skrev (1 time siden):

Merker at jeg kan bli litt trøtt av dem. Gått på de i litt over 2 uker, ikke hatt noe kvalme siden.
De er jo litt dyre, men betaler gladelig det for å få i meg mat. 20 piller koster 300,- , går på 3 piller om dagen. 

Har ikke hypermesis. Fikk i meg litt mat & drikke her og der. Gikk ned noen kilo fra uke 4-8. Sleit mye med oppkast med grunnet at jeg hadde så heftige kramper at jeg kastet opp. Har heldigvis roet seg mer nå. 

Hvordan er tabletten? Stor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvordan er tabletten? Stor? 

Veldig små, som en liten smarties☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg har tatt Xonvea siden torsdag (7(6+6)) etter å ha hatt økende kvalme siden 5(4+5). Jeg opplever umiddelbart mindre kvalme (tidligere var den trykkende og altoppslukende) også kan jeg spise fullverdige måltider igjen. Brukte Afipran i begynnelsen men de funker ikke i det hele tatt nå.

Har trappet opp til 1-0-0-2/ 1 tbl morgen og 2 tbl kveld fra og med i dag og håper det skal ta knekken på kvalmen i større grad. Blir litt trøtt av de men synes det er verdt det. Blir fortsatt kvalm etter måltider som varer i en halvtimes tid men det at jeg klarer å spise igjen er den store forskjellen for min del ☺️

Endret av t0nje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...