AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #1 Skrevet 13. juni 2023 Katten har vært ute å lekt i jord ser det ut til, og er nå skitten på den hvite magen og potene sine, nekter å bade ja der vet katter og vann....hva gjør jeg? Går ikke vekk når han vasker seg selv. Anonymkode: ae93a...af5 1
Motelvibes Skrevet 13. juni 2023 #2 Skrevet 13. juni 2023 Tar på hansker og putter han i grunt vann i badekaret
Million Skrevet 13. juni 2023 #5 Skrevet 13. juni 2023 (endret) Du får hjelp av noen med vernehansker på. Eller bruk grytevotter. Ene personen med grytevottene på holder katten i nakkeskinnet nede i badekaret, som er fylt med grunt vann som rekker omtrent opp til magen på katten. Så vasker den andre personen katten. Bruk et litersmål til å øse vann over katten, og bruk skikkelig kattesjampo, ikke menneskesåpe! Vask den og skyll med dusjhodet godt og lenge for å få vekk alle såperester. Katten vil slikke seg, og den skal ikke få såperester i seg senere. Vær forberedt på protester. Derav grytevottene... Min mor pleide å utstyre seg med kokkeforkle av skinn også under bade-seansene med katten, fordi den klorte vilt mot henne for å få tak i henne så han kunne dra seg ut av badekaret. Det gikk ikke med skinnforkle på (eller lærforkle heter det kanskje) Endret 13. juni 2023 av Million
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #6 Skrevet 13. juni 2023 Har brukt klut noen ganger. Men har også tatt de i dusjen, som den gangen en hadde gnidd seg inn med sot fra naboens bålplass. Det gikk faktisk veldig greit da den katten liker vann. Anonymkode: 008b8...9ab
Maskinfører Skrevet 14. juni 2023 #7 Skrevet 14. juni 2023 Lot døra til badet stå oppe en dag jeg dusjet katten kom inn i dusjen og satt seg likte visst og dusje han også
Svisle Skrevet 14. juni 2023 #8 Skrevet 14. juni 2023 Kjøp en flaske med tørrshampoo - kjekt å ha i bakhånd i nødstilfeller og til katter med vannaversjon. 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå