Gå til innhold

Katten min er skitten.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Katten har vært ute å lekt i jord ser det ut til, og er nå skitten på den hvite magen og potene sine, nekter å bade ja der vet katter og vann....hva gjør jeg? Går ikke vekk når han vasker seg selv.

Anonymkode: ae93a...af5

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar på hansker og putter han i grunt vann i badekaret 

AnonymBruker
Skrevet

Vask med klut 

Anonymkode: 96c84...7fe

• Liker 1
Skrevet

Vasker med klut 

Skrevet (endret)

Du får hjelp av noen med vernehansker på. Eller bruk grytevotter.

Ene personen med grytevottene på holder katten i nakkeskinnet nede i badekaret, som er fylt med grunt vann som rekker omtrent opp til magen på katten. Så vasker den andre personen katten. Bruk et litersmål til å øse vann over katten, og bruk skikkelig kattesjampo, ikke menneskesåpe! Vask den og skyll med dusjhodet godt og lenge for å få vekk alle såperester. Katten vil slikke seg, og den skal ikke få såperester i seg senere.

Vær forberedt på protester. Derav grytevottene...

Min mor pleide å utstyre seg med kokkeforkle av skinn også under bade-seansene med katten, fordi den klorte vilt mot henne for å få tak i henne så han kunne dra seg ut av badekaret. Det gikk ikke med skinnforkle på (eller lærforkle heter det kanskje)

Endret av Million
AnonymBruker
Skrevet

Har brukt klut noen ganger. Men har også tatt de i dusjen, som den gangen en hadde gnidd seg inn med sot fra naboens bålplass. Det gikk faktisk veldig greit da den katten liker vann. 

Anonymkode: 008b8...9ab

Skrevet

Lot døra til badet stå oppe en dag jeg dusjet katten kom inn i dusjen og satt seg likte visst og dusje han også :D 

Skrevet

Kjøp en flaske med tørrshampoo - kjekt å ha i bakhånd i nødstilfeller og til katter med vannaversjon. 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...