Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2006 #1 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg er egentlig litt overbevist om at folk som velger å gå til sydpolen eller er aktive skiløpere egentlig er litt syke i hodet sitt. Jeg er egentlig litt overbevist om at folk som ikke liker dyr mangler empati og evnen til å elske og er litt syke i hodet sitt. Jeg er veldig overbevist om at man lærer sjokkerende lite av å studere. Jeg er overbevist om at det igrunnen ikke er særlig farlig å røyke litt, dvs mindre enn fem om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mito24 Skrevet 10. januar 2006 #2 Del Skrevet 10. januar 2006 Menn er mer intelligente enn kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2006 #3 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg vet ikke om jeg synes det er politisk ukorrekt en gang jeg, men jeg er helt enig med deg i det du skriver om Sydpolen og aktive skiløpere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2006 #4 Del Skrevet 10. januar 2006 På KG finnes det fem menn. Far til 2, Donnie, Ananas og lurven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest over Skrevet 10. januar 2006 #5 Del Skrevet 10. januar 2006 Unnskyld; seks menn. Skidrow også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2006 #6 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg synest at menn i mange tilfeller er bedre venner enn kvinner er venninner . Har en god venninne, det er alt. Ellers er det menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 10. januar 2006 #7 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg synest det er litt formye likestilling rundt omkring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane Skrevet 10. januar 2006 #8 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg har masse politisk ukorrekte meninger. Dette er dog meninger jeg ikke kommer til å diskutere. • Fattige mennesker er ofte skyld i det selv. • A-endelser (der man heller kan bruke en-endelser) burde ikke være lov i bokmål. • De fleste som er medlemmer av Klanen er dårligere mennesker enn de fleste medlemmene i Bastionen. • Dyre klær er bedre klær. • Vestkanten i Oslo er betraktelig bedre enn østkanten. • Mennesker med under 3,5 i snitt burde ikke få lov til å ta høyere utdannelse. • Blondt hår er best. • Det er bare fem ekte offentlige allmennfaglige skoler i hovedstaden, nemlig Oslo Katedralskole, Fagerborg, Oslo Handelsgymnasium, Nordstrand og til en viss grad Hartvig Nissen. • Innvandring fra den 3.verden er en uting økonomisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2006 #9 Del Skrevet 10. januar 2006 tja... jeg har ganske mange politisk korrekte (evt velmente, etisk begrunnbare) holdninger, men er dårlig til å etterleve dem. Jeg synes f eks hold av kylling og høns foregår på en uforsvarlig måte, men spiser kyllingvinger og egg (mest økologisk). Ikke nok med det; jeg hadde egentlig hatt mulighet for å holde noen lykkelige høns selv. Nuh. Dette kan vel ikke være det verste jeg kommer på. Jeg synes folk blir for gamle og at det tross alt er grenser for mye man kan underholde folk på sykehjem. Når jeg blir gammel håper jeg jeg blir satt ut i skogen eller går dit av meg selv. (men jeg mener også at mange sykehjem er underbemannede og mangler fagkompetanse) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Mari Skrevet 10. januar 2006 #10 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg har en politisk ukorrekt mening og det er at alle Christianes politiske ukorrekte overbevisninger er rett og slett bare dumme og vitner om stor uvitenhet. Men jeg skal ikke diskutere dem med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. januar 2006 #11 Del Skrevet 10. januar 2006 jeg er litt overbevist om at jenter som velger å få barn tidlig (tidlig er sånn rundt 20-22 pluss/minus) har litt få ambisjoner, bor gjerne i mindre byer og kun har som mål å få seg mann, barn, hus og bil. også tror jeg at muslimfiendtlige/"kritiske" som de så gjerne kaller det, mennesker er bitre, redde og litt ensomme mennesker som ikke akkurat har veldig mye sosialintelligens og kontakt med samfunnet rundt dem. (og på begge punkter vet jeg at jeg tar feil i mange tilfeller, men det er bare slik det er i hodet mitt.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 10. januar 2006 #12 Del Skrevet 10. januar 2006 Det er et faktum at FrP-velgere er mer kriminelle enn andre partiers velgere, men jeg har likevel inntrykk av at noen blir misfornøyde når det påpekes. Ellers synes jeg det er flott å se at Flettfrid Andresen fortsatt har sine ivrige tilhengere, også blant konfirmanter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 10. januar 2006 #13 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg har fordommer mot de som snakker vestkantdialekt. Jeg synes det er dustete å røyke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 10. januar 2006 #14 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Jeg synes det er irriterende med alle som vet hvordan alle kristne, muslimer, nordlendinger, menn, homofile o.s.v. er. Og så synes jeg enkelte kommende bruder er for opptatt av at alt skal være stort, flott og dyrt... Endret 10. januar 2006 av Bellatrix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2006 #15 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg stusser litt over folk som bruker et par år på å organisere brylluppet sitt, gjerne med fokus på fargetema for brylluppet. Stusser også litt over brides to be som prioriterer prinsesse outfiten sin på bekostning av gjestene, mat og drikke, og bruder som sutrer over at ikke alle andre har det samme fokus og syns deres bryllupp er like viktig og stort som de selv syns. Stusser også litt på hvilke fantastiske mål og liv de har, de som mener at de som fikk barn tidlig, bor i småby og syns det er greit med hus, mann og bil ikke har ambisjoner i livet. Sikkert politisk ukkorekt, men syns man skal ha oppnådd bra mye i livet for å kunne hevde noe sånt og syns slike utsagn er patetisk og bakstreversk. Jeg brekker meg når jeg ser vestkants Bærums sossegutter på tv, som uttaler at de selv har så mye mer klasse enn alle andre, etter at de har ramponert skitrekk og hytter for mange millioner på fjellet i romjula. At pappa har penger er ikke synonymt med at avkommet har klasse og stil! Jeg missliker folk som tror at alle har de samme valgmulighetene og som ikke skjønner at de rett og slett bare har hatt griseflaks fordi de tilfeldigvis er født inn i en velstående familie. Spesielt de som på noen som helst måte mener det er selvforskyldt hvis noen ikke er født inn i en familie med penger og muligheter. Har altså ikke noe i mot mennesker som har vært heldige, men de som har vært heldig og som ikke har snev av ydmykhet i forhold til sin egen heldige situasjon Jeg syns det er helt merkelig at hele nasjonen stopper opp og engasjerer seg i enkelt individers skiprestasjoner. Syns ikke toppidrett har noen sjarm, og har ingen stolthet av å være fra samme land som Bjørn Dæhli og lignende. Det handler jo bare om å ha best apparat i ryggen, mest sponsorpenger osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 10. januar 2006 #16 Del Skrevet 10. januar 2006 Ok. Mine politisk ukorrekte meninger. *Jeg føler at menn generelt har større evne til empati enn kvinner. *Jeg har ikke høye tanker om leger. Jeg tror en del mister sin evne til empati. Og jeg tror at de med få unntak er firkantede i sin tankemåte. *Jeg har fordommer mot mennesker som peker på andre og mener noe om alt de gjør annerledes enn det de selv gjør. Prektighet. Er bedre enn osv. ( Likevel skal jeg ikke se bort i fra at jeg går i fella selv fra tid til annet. ) *Jeg mener at likestilling dreier seg om stemmerett og likelønn. Likhet for loven. Jeg mener at kjønnskvotering er en nedvurdering av kvinner. *Jeg misliker sterkt bakvasking av kollegaer. Om den setningen er politisk korrekt eller ukorrekt har faktisk alt å gjøre med miljøet du ytrer den i. Og av en eller annen grunn forsøker jeg stort sett å holde kjeft på disse områdene. Men det hender jo jeg blir revet med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 10. januar 2006 #17 Del Skrevet 10. januar 2006 På KG finnes det fem menn. Far til 2, Donnie, Ananas og lurven. ← Det er fire. Men var det noe jeg ikke skjønte nå? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 10. januar 2006 #18 Del Skrevet 10. januar 2006 Det er et faktum at FrP-velgere er mer kriminelle enn andre partiers velgere, men jeg har likevel inntrykk av at noen blir misfornøyde når det påpekes. ← Hm. Er det politisk ukorrekt å påstå at frp-velgere er dumme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 10. januar 2006 #19 Del Skrevet 10. januar 2006 Det verste er vel mine fordommer mot de som ikke gidder å lære seg rettskriving. Snakker ikke om de dyslektiske, men de som bare gir blaffen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 10. januar 2006 #20 Del Skrevet 10. januar 2006 Det er fire. Men var det noe jeg ikke skjønte nå? :klø: ← Kanskje h*n tror Far til 2 er 2? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå