AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #1 Skrevet 13. juni 2023 Allerede fått jobben som telefonselger, men fikk nå intervju for europris city… vet ikke hvor mye jobb de vil tilby meg eller hvor mye jeg kan tjene… Vet ikke hvs jeg skal gjøre😭 Anonymkode: 9b138...07a
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #3 Skrevet 13. juni 2023 4 uker er ikke lenge. Om du har en selger i deg ville jeg peiset på de ukene. Er der muligheter for å selge bra om du står på? Tilkallingsvikar er usikkert. Anonymkode: fd664...567 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #4 Skrevet 13. juni 2023 Hvordan er arbeidstidene? Er det mulig å jobbe dagtid på den ene, og kveldsid på den andre? Anonymkode: 2a482...bd4
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #5 Skrevet 13. juni 2023 Er du god på å selge? Evt er produktet eller tjenesten du skal selge enkelt å selge?? Er svaret nei på ett av de, hadde jeg valgt europris. Anonymkode: cb95b...524 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #6 Skrevet 13. juni 2023 Bli tilkallingsvikar i helsevesenet i stedet. Der kan du jobbe så mye du orker. Anonymkode: 34f06...202
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #7 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hvordan er arbeidstidene? Er det mulig å jobbe dagtid på den ene, og kveldsid på den andre? Anonymkode: 2a482...bd4 Hmm kanskje det! Anonymkode: 9b138...07a
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #8 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): 4 uker er ikke lenge. Om du har en selger i deg ville jeg peiset på de ukene. Er der muligheter for å selge bra om du står på? Tilkallingsvikar er usikkert. Anonymkode: fd664...567 Aner ikke om jeg har en selger i meg🥲 Anonymkode: 9b138...07a
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #9 Skrevet 13. juni 2023 Ville valgt tilkallingsvikar. Telefonsalg kun hvis det er et skikkelig bra produkt som skal selges, men telefonsalg er jo stort sett ikke det. Solgte skrapelodd for frivillig organisasjon et par uker for mange år siden, og lønna var elendig for det var ingen som egentlig ville kjøpe. Hvis du uansett skal få lite betalt er det bedre å ha fri mens du gjør det. Anonymkode: 1ad63...a7e 1
Million Skrevet 13. juni 2023 #10 Skrevet 13. juni 2023 Ren provisjon er taps-prosjekt. Blir ikke mye inntekt av det. Folk flest hater telefonselgere og det er vanskelig å få til salg over telefonen. Jeg legger alltid på, og det gjør de fleste jeg kjenner, når telefonselgere ringer. UANSETT hva de skal selge. Jeg oppsøker selv de bedrifter jeg er interessert i å kjøpe noe fra, og søker selv informasjon først på nett. Hadde aldri sagt ja til noe på telefon, og stolt på hva en telefonselger hevdet muntlig. Det har skjedd meg EN gang, og da viste det seg at selgeren løy, og lurte meg, noe som ble veldig dyrt for meg i ettertid. Jeg ville meldt meg som vikar til kommunen, for jobb på sykehjem. Der skriker de alltid etter folk og da særlig under ferieavviklingen i sommer. Da kan du jobbe døgnet rundt, dag, kveld, natt, alt mulig. 4
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #11 Skrevet 13. juni 2023 Million skrev (3 minutter siden): Ren provisjon er taps-prosjekt. Blir ikke mye inntekt av det. Folk flest hater telefonselgere og det er vanskelig å få til salg over telefonen. Jeg legger alltid på, og det gjør de fleste jeg kjenner, når telefonselgere ringer. UANSETT hva de skal selge. Jeg oppsøker selv de bedrifter jeg er interessert i å kjøpe noe fra, og søker selv informasjon først på nett. Hadde aldri sagt ja til noe på telefon, og stolt på hva en telefonselger hevdet muntlig. Det har skjedd meg EN gang, og da viste det seg at selgeren løy, og lurte meg, noe som ble veldig dyrt for meg i ettertid. Jeg ville meldt meg som vikar til kommunen, for jobb på sykehjem. Der skriker de alltid etter folk og da særlig under ferieavviklingen i sommer. Da kan du jobbe døgnet rundt, dag, kveld, natt, alt mulig. Det er nok litt i seneste laget, med mindre TS har helsefaglig utdannelse… Anonymkode: 00ee4...c19
Million Skrevet 13. juni 2023 #12 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er nok litt i seneste laget, med mindre TS har helsefaglig utdannelse… Anonymkode: 00ee4...c19 Kanskje, men det er alltids mulig å høre med dem. Det kan hende det er noen sykehjem som ikke har fått inn nok vikarer i sommer. Evt en vaskejobb om de ikke trenger folk til å stelle og ta hånd om de eldre...? Jeg ville i alle fall forsøkt det, og ikke belaget meg på en provisjonsbasert telefonselgerjobb... 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #13 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er nok litt i seneste laget, med mindre TS har helsefaglig utdannelse… Anonymkode: 00ee4...c19 Man behøver ikke ha utdannelse så lenge man er personlig egnet. Og, ja, der kan man tjene gode penger. Jeg er avdelingsleder på sykehjem og ferieturnusen er ferdig, men i dag (som flere år forut) var det to som kansellerte kontrakten og jeg må lete etter noen som kan fylle opp. Anonymkode: fd664...567
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #14 Skrevet 13. juni 2023 For å si det sånn - hvor ofte kjøper du fra telefonselgere selv….? Folk har reservert seg mot telefonsalg, tar ikke telefonen for ukjente nummer og legger på om det skulle være en selger. Telefonselger er en møkkajobb. Å ta den på provisjon er rett ut idioti. Spesielt når du ikke vet om du er god til å selge. Det er du som tar all risikoen, og sjansen for å jobbe gratis i 4 uker er stor. Tilkallingsvikar er ingen garanti for å få jobbe noe særlig - men du er i minste falk garantert å få betaling for innsatsen. Dessuten er det en liten for innenfor, og gir mulighet til mer jobb på sikt. Alltid lettere å spørre en person de alt kjenner og har hatt opplæring på, om de får en åpning. Anonymkode: dd182...a66 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #15 Skrevet 13. juni 2023 Jeg har tjent mange millioner på å selge per telefon. Det er produktet som er viktig, f.eks noe som alle trenger som forsikringer, telefonabb etc? Anonymkode: 77268...eb0
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #16 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Allerede fått jobben som telefonselger, men fikk nå intervju for europris city… vet ikke hvor mye jobb de vil tilby meg eller hvor mye jeg kan tjene… Vet ikke hvs jeg skal gjøre😭 Anonymkode: 9b138...07a Er det første gang som selger/telefonselger? Ville dratt på intervju og sett hva de kan tilby. Anonymkode: 59cc4...03a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå