Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei har tidligere mistet to graviditeter tett på og jeg er nå gravid for tredje gang. Nå vil gynolog sette meg på cyclogest frem til uke 10. Er det noen som har erfaring med dette?😊

Anonymkode: 08480...e39

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte det etter innsett av embryo på rikshospitalet. Helt greit, enkelt å bruke😊 Ble dog ikke gravid, med det har nok med andre ting å gjøre. Lykke til, håper det går denne gangen! 

Anonymkode: f6ed1...ba6

AnonymBruker
Skrevet

Hjalp ikke meg, dessverre. Mistet fire ganger, de to siste graviditetene gikk jeg på progesteron.

Anonymkode: 913a1...ac6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistet også to ganger relativt raskt etter hverandre før jeg ble gravid med nr 2 (er høygravid nå).

Ble satt på progresteron og albyl-e i 1. trimester. Vet ikke om det har hatt effekt, men mistet jo ikke.. Var innmari kvalm i nesten 3 mnd., men det vet jeg jo heller ikke om henger sammen med progesteronet eller svangerskapet forøvrig. Husker det som ganske "grisete" med kapslene, men det er jo en liten pris å betale hvis det går bra.. 

Lykke til! 

Anonymkode: 71361...a2c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg mistet også to ganger relativt raskt etter hverandre før jeg ble gravid med nr 2 (er høygravid nå).

Ble satt på progresteron og albyl-e i 1. trimester. Vet ikke om det har hatt effekt, men mistet jo ikke.. Var innmari kvalm i nesten 3 mnd., men det vet jeg jo heller ikke om henger sammen med progesteronet eller svangerskapet forøvrig. Husker det som ganske "grisete" med kapslene, men det er jo en liten pris å betale hvis det går bra.. 

Lykke til! 

Anonymkode: 71361...a2c

Ååh gratulerer 😁 så bra og høre at det gikk bra denne gangen da. Ja nå har jeg begynt på progesteron så får vi bare se om denne 3 gangen fungerer

Anonymkode: 08480...e39

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...