AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #1 Skrevet 13. juni 2023 Har alltid tenkt at "er det riktig, så er det ingenting som står imellom". Men etter å ha vært singel en stund og møtt mange bra folk som jeg ikke går videre med lurer jeg rett og slett på om timing har mer å si enn jeg før har trodd? Anonymkode: eb911...ceb
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #2 Skrevet 13. juni 2023 timing kan ha mye å si, men ikke alt. Tenker livssituasjon har mest å si og hva man ønsker. Vanskelig å date en som vil reise masse og du vil egentlig starte familie asap osv osv. Har selv alltid endt opp i et forhold selv om jeg har planlagt å være singel lenge. Spørs jo helt hva man føler for personen det. Så timing for meg har fort gått ut av vinduet da for "rett person". Tenker man kjenner seg selv godt nok til å vite når man ikke skal gå videre med noe man ikke føler. Sett tilfeller hvor en part har prøvd lenge å få følelser for en de ser på som en bra person, men det skjer aldri. Greit å gi folk en sjanse altså, men noen ganger tror jeg vi vet ganske kjapt også. Tror det er lett å gruble for mye når man er singel og kanskje vil heller være i et forhold, mange som prøver å ta kontakt med gamle flammer/ekser i håp om at man kanskje tok forhastet beslutning eller timingen ikke var riktig da etc. Og det kan funke det i noen tilfeller, men tror ikke det er veien å gå generelt. Jeg ble nå sammen med en eks hvor vi hadde 1år og 6mnd som vi ikke var sammen (null kontakt med hverandre), men vi fant tilbake til hverandre på en naturlig måte og ikke fordi vi ville tilbake til hverandre, det skjedde bare naturlig med tiden. Anonymkode: 85a30...1f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå