Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke direkte men med blikk.  Innbilning eller? Han sender også typiske flørte smilys. 

Anonymkode: 194a9...ec7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tanker?

Skrevet

Innbilning. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Og hva så om han gjør det? Du skal jo ikke innlede eller gjøre noe med læreren til barnet ditt.

Mest sannsynlig innbiller du deg bare ting.

Anonymkode: f8945...c80

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Motelvibes skrev (Akkurat nå):

Innbilning. 

Hvordan vet du det?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og hva så om han gjør det? Du skal jo ikke innlede eller gjøre noe med læreren til barnet ditt.

Mest sannsynlig innbiller du deg bare ting.

Anonymkode: f8945...c80

Syns det er ukomfortabelt. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke tro at dette stemmer, er i så fall en veldig uprofesjonell lærer. Er dere i forskjellig alder, slik at du kanskje misforstår feks lærerens bruk av smileys?

Anonymkode: adf2c...199

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel 3 muligheter her: Enten flørter han helt spesifikt meg deg, eller så er han generelt en flørtete type eller så innbiller du deg det. 

Anonymkode: 3131a...e7a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvordan vet du det?

Fordi lærere er som regel energiske, og er hyggelige. En kombinasjon av det, kan lett tolkes som noe annet. Men han er nok bare hyggelig. Håper du på noe mer?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet om tilfeller der det ble sendt feil smilie pga ikke bruk av briller. Type 😘 istedet for ☺️. Var misforståelse 😆

Anonymkode: 70f8c...a4b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

rektor på barneskolen her signerer alt med hjerte smile blunkefjes på epost til meg. jeg synes det er litt uproft, når det er i en offentlig sammenheng, og jeg kan ikke tro at han flørter med meg, haha, i så tilfelle har jeg missa den viben totalt 

Anonymkode: 940df...282

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Motelvibes skrev (40 minutter siden):

Fordi lærere er som regel energiske, og er hyggelige. En kombinasjon av det, kan lett tolkes som noe annet. Men han er nok bare hyggelig. Håper du på noe mer?

Nei, som jeg skrev lengre oppe, så syns jeg det er ukomfertabelt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nei, som jeg skrev lengre oppe, så syns jeg det er ukomfertabelt. 

Men hva gjør han, som er ukomfortabelt? Har selv hatt masse forskjellige lærere til ungen, og alle har hatt glimt i øyet og vært hyggelige. Ingen som flørter for dét om! Tror du legger for mye tolkning i det, kanskje? 

• Liker 2
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Presten under konfirmasjonene sendte både blunkefjes og hjerter i konversasjon med meg. Noen er bare slik og det er ingen grunn til å tro at de flørter. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...