AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #1 Skrevet 13. juni 2023 Det var en hendelse for to måneder siden som endret forholdet. Jeg vil ikke gå inn på detaljer, men jeg var inne på "følgelisten" til typen på instagram og kom over en jente fra nabobygda som han hadde likt bildene til. Dette var 6 bilder av en veldig flott og veltrent jente, med natur i bakgrunnen( et av bildene var av henne i trenings-BH). Jeg ville betrygge meg selv og spurte om dette var en venninne fra gammelt av for eksempel. Da hadde jeg ikke uroet meg lengre. Men dette var en jente han aldri hadde møtt før som la til han og som han la til tilbake. I starten fikk jeg kjeft fordi han mente det bare var naturen han likte bildene for, men jeg er jo ikke dum. jeg har følt meg litt utrygg tidligere fordi han drakk øl med en tidligere venninne som jeg ikke var 100% komfortabel med, og fordi han hadde snap-streak med en jente i over 100 dager som jeg aldri hadde hørt om før. Men denne hendelsen ødela selvbildet mitt helt. Utenom det vil han være med meg hver dag, han facetimer meg ofte, og er gavmild og snill. Han har blitt enda snillere nå når jeg sliter litt med psyken. Overreagerer jeg eller synst dere det er en god ide å gå videre? Anonymkode: 611f0...9d4 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #3 Skrevet 13. juni 2023 Du overreagerer. Når man er kjærester, så kan man ikke forvente at du er den eneste kvinnen i hans liv. Du kan ikke forvente at han ikke har venner som er av samme kjønn som deg, ikke følger andre kvinner på sosiale medier og ikke prater med noen andre kvinner enn deg. Men jeg synes du skal gå videre, for å fokusere på deg selv. Gjør det DU trenger for å få selvtillit, også kan du du få kjæreste etter det. Anonymkode: 6554d...dc1 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #4 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du overreagerer. Når man er kjærester, så kan man ikke forvente at du er den eneste kvinnen i hans liv. Du kan ikke forvente at han ikke har venner som er av samme kjønn som deg, ikke følger andre kvinner på sosiale medier og ikke prater med noen andre kvinner enn deg. Men jeg synes du skal gå videre, for å fokusere på deg selv. Gjør det DU trenger for å få selvtillit, også kan du du få kjæreste etter det. Anonymkode: 6554d...dc1 Jeg visste ikke at man kunne få dårligere selvbilde av å være i et forhold. Så jeg ser at jeg har litt å jobbe med der Anonymkode: 611f0...9d4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå