Gå til innhold

Dårlig gjort av mine foreldre som mener jeg kunne invitere kjæresten med på grill middag og orker ikke dagen etter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

vi skulle ha en liten familie middag grilling der min søster og bror og deres unger skulle komme. Og kjæresten min kunne vere med i går. Men ble ikke noe sånt da 😕 

«kan du ikke invitere hans i morgen heller? Blir så stress da Per (broren) min ikke kan i morgen og han haster» ok tenkte jeg, uansett om jeg synes det var rart at kjæresten min ikke kunne vere med i går bare fordi det ble «stress», vell i dag hadde far plutselig ikke lyst å grille.. jeg følte det var litt ubehageligt da han tenkte han kunne komme i dag men han orker ikke tanken på å laga grillmat i dag. 
når jeg har sagt det til kjæresten min på søndag 😕 

Synes det var litt rart at han kunne ikke vere med i går bare for litt stress og broren min hastet med barna pga skulle på kvelds jobb osv at det ikke passer at kjæresten min var med i går, men i dag orker han ikke etter å ha sakt 😕 

Anonymkode: 729dc...265

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først, hvem er hvem her, oppfatter dette som veldig rotete skrevet. ikke for å være negativ her. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det var jo litt dårlig gjort.

Anonymkode: 2bf9c...e95

AnonymBruker
Skrevet
Morten1 skrev (1 minutt siden):

Først, hvem er hvem her, oppfatter dette som veldig rotete skrevet. ikke for å være negativ her. 

Uff beklager merket det nå

Nei foreldrene mine planla grillings på denne søndagen at det skulle være i dag, men måtte gjøres i går pga broren min hadde kveldsjobb, men kjæresten min fikk i være med pga stess, men at han kunne vere med i dag men plutselig orket de ikke å grille i dag.. 

Skrevet

Oh ..her ble det dessverre så mye krøll at jeg ikke skjønner ting

• Liker 3
Skrevet

Jeg forstår etter to innlegg fra TS fortsatt ikke hva som er problemet.

Jeg tror egentlig ikke det er noe problem her heller, jeg tror at det er ei fjør som blei til fem høns.

• Liker 3
Skrevet (endret)

1) ts føler familien ekskluderer kjæresten
2) de ønsket ikke at han deltok på grillingen i går (Stress) og foreslo at de heller kunne grille med han i dag for så
3) ikke orke å grille i dag alikevel.. 

tror jeg.. 

Endret av Carrot
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mulighet g de synes det blir litt mye med to små sutreunger i hus? Hvis kjæresten din er som deg...

Anonymkode: 6e131...946

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Helt ok at grilling utgikk, men jeg hadde bedt mine foreldre oppklare hvorfor det ble stress at kjæresten din skulle være med. 

Anonymkode: 906a3...e63

• Liker 3
Skrevet

Familien skulle grille i går, da kunne ikke kjæresten til TS være med fordi broren skulle komme. Kjæresten kunne dog komme i dag, men da orker plutselig ikke grilleren lage mat. Tror jeg.

Og da er jeg enig med TS, rart han ikke kunne komme i går og ja, dårlig gjort og plutselig ikke orke i dag. 

AnonymBruker
Skrevet
Carrot skrev (4 minutter siden):

1) ts føler familien ekskluderer kjæresten
2) de ønsket ikke at han deltok på grillingen i går (Stress) og foreslo at de heller kunne grille med han i dag for så
3) ikke orke å grille i dag alikevel.. 

tror jeg.. 

jepp takk

ts

AnonymBruker
Skrevet

Hvem mente at det ble stress i går? Foreldrene dine, eller ble det stress for kjæresten din å rekke fordi grillingen ble flyttet? 

Anonymkode: f4374...a91

• Liker 1
Skrevet

Storm i et vannglass.

Foreldrene har tatt noen vurderinger for seg av årsaker som ikke er oppgitt.

• Liker 1
Skrevet

Om det er dårlig gjort eller ikke spørs jo på kjæresten din da. Er han er narsissist som ingen fordrar? Er han 40 og du er 17 år? Er han gift?  

Mulig familien din er frekke, men mulig det ligger noe mer bak? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...