AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #1 Skrevet 13. juni 2023 Hei. Jeg skal gjennom konisering om et par dager og gruer meg veldig (Cin3), er så redd for komplikasjoner. Noen som vil dele sin erfaring? En annen ting er at ifølge appen skal jeg ha mensen 3 dager etter. Hvordan blir det da?🫣 Anonymkode: e46d7...ab4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #2 Skrevet 15. juni 2023 Håper det går bra med deg, TS. Jeg vet ikke om min erfaring relevant, men jeg ble konisert i 2006, veldig lenge siden. Tror nesten det har blitt enda bedre siden det. Men for min del, har det vært veldig uproblematisk. Jeg fikk generell anestesi, selve operasjonen tok få minutter, jeg ble vekket etter anestesi men så fikk jeg sove litt mer. 2-3 timer senere var jeg ute av sykehuset, fikk med meg smertestillende. Trengte det litt senere, hadde litt vondt. Men tror operasjonen min var sånn type kl 11 og kl 16 samme dagen hadde jeg en familiemiddag på restaurant og det gikk helt fint 🤣 jeg har fått mitt første barn i 2014, og har nå to barn, og ingen av fødslene virket noe påvirket av konisering. Dvs, fødslene gikk bra.. på den tid sa man til oss at man ikke kan ha sex på 7 uker etter konisering, grunnen infeksjonsfare. Jeg har da nylig fått kjæreste så det var vel vanskeligste del for oss. Men vi er fortsatt sammen , så man kan vel si at vi tok igjen siden den tid. 🙈 etter min erfaring, har du altså ikke noe å grue deg til. Selv om det føles skummelt med operasjon, så kan det gå bra. Og se, det er nå 17 år siden, og jeg har ikke fått påvisst nye celleforandringer siden, og har ikke utviklet livmorhalskreft. Anonymkode: a752a...a6a
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #3 Skrevet 15. juni 2023 Takk for svar. Jeg er faktisk nettopp ferdig 😄 gikk jo så greit. Jeg hadde bare lokalbedøvelse. Men jeg er likevel bekymret for blødning og infeksjon. Anonymkode: e46d7...ab4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #4 Skrevet 19. juni 2023 Jeg ble også konisert på torsdag og var ferdig i 10-tiden 😂 Hvordan er det med deg nå, TS? Har du hatt noen utfordringer? Anonymkode: 422ef...dc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå