AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #1 Skrevet 13. juni 2023 Ser mange ute nå som går i flotte sandaler, men hvorfor bruker dere ikke 5 minutter på og kjapt file hælene og stortå litt og smøre inn med en krem så de ser litt friske ut? Ser mange med helt hvite eller gule flisete føtter. Og nei jeg står ikke klin inntil folk å glor, men ser det jo lett på litt avstand også Anonymkode: 699be...d13 3 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #2 Skrevet 13. juni 2023 Mange som plages med føttene sine uansett hva de gjør, noen når kanskje ikke føttene sine. De må jo få gå i sandaler fordi om. Eller så kom varmen brått på:) Anonymkode: 0c1af...39f 8
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #3 Skrevet 13. juni 2023 Lurer jeg på og... Anonymkode: 2f51a...95c 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #4 Skrevet 13. juni 2023 Bruk heller litt mindre tid på å stirre på andres føtter? Anonymkode: 588f3...79a 4 9
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #5 Skrevet 13. juni 2023 Du må få det et liv. Anonymkode: a66fb...479 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #6 Skrevet 13. juni 2023 Finnes så mange fine produkter for føttene nå så det er ganske uforståelig🤷🏼♀️ Anonymkode: 3c2c5...436 2 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #7 Skrevet 13. juni 2023 Har dere tenkt tanken at folk ikke bryr seg om hva dere står og tenker og synes? Kanskje de ikke gidder å stelle føttene noe særlig, men allikevel vil ha retten til å kunne gå i sandaler i varmen? Anonymkode: 1b499...dce 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #8 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har dere tenkt tanken at folk ikke bryr seg om hva dere står og tenker og synes? Kanskje de ikke gidder å stelle føttene noe særlig, men allikevel vil ha retten til å kunne gå i sandaler i varmen? Anonymkode: 1b499...dce Å ikke gidde stelle føttene sine synes jeg er merkelig, man tar da vare på kroppen sin Anonymkode: 699be...d13 3 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #9 Skrevet 13. juni 2023 Og lange negler 🤢Har aldri skjønt hvordan folk orker å ha det på beina 🤮 Anonymkode: 66aa4...714 3 2
Gipetto Skrevet 13. juni 2023 #10 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å ikke gidde stelle føttene sine synes jeg er merkelig, man tar da vare på kroppen sin Anonymkode: 699be...d13 Kanskje vedkommende ikke har tid rett og slett til å prioritere føtter? Kan det hende de f.eks plages med rygg som gjør at det ikke er mulig? Og før du nevner fotpleier etc - ikke alle har råd til sånt. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #11 Skrevet 13. juni 2023 De gjør det kun for å irritere deg. Anonymkode: 744c7...fc8 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #12 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Å ikke gidde stelle føttene sine synes jeg er merkelig, man tar da vare på kroppen sin Anonymkode: 699be...d13 Ok, da får du mene at det er merkelig da.. og gå videre med dine perfekte sommerføtter. Anonymkode: 1b499...dce 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #14 Skrevet 13. juni 2023 Ville aldri ha gått i åpne sko uten stelte føtter. Men nå steller jeg føtter ukentlig da. Er vel mest menn som går i åpne sko med fæle føtter og negler? Men nå kikker jeg ikke på føttene til folk da, siden jeg syns ustelte føtter er ekle å se på 🙃 Anonymkode: e6b1a...a8a 1
Reign Skrevet 13. juni 2023 #15 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ville aldri ha gått i åpne sko uten stelte føtter. Men nå steller jeg føtter ukentlig da. Er vel mest menn som går i åpne sko med fæle føtter og negler? Men nå kikker jeg ikke på føttene til folk da, siden jeg syns ustelte føtter er ekle å se på 🙃 Anonymkode: e6b1a...a8a Menn har viktigere ting å tenke på. Se bare på alt menn må deale med på dette forumet.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #16 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har dere tenkt tanken at folk ikke bryr seg om hva dere står og tenker og synes? Kanskje de ikke gidder å stelle føttene noe særlig, men allikevel vil ha retten til å kunne gå i sandaler i varmen? Anonymkode: 1b499...dce Gidder dere virkelig å KRANGLE på dette? 😂 KG på sitt beste altså 😂 TS har jo et kjempepoeng; hvorfor «pynte» seg med åpne sandaler når du presenterer gyselige føtter som kunne blitt mye bedre med en rask justering? File den sprukne hælen? Klippe de gule neglene og dra over litt neglelakk? Fjerne svarte lange hår på stortåa? Ja? Ja tenk, hvorfor vaske seg i ansiktet? Klippe nesehårene? Nappe svarte hår på haka for kvinner? Vurdere om man virkelig skal flashe en diger krattskog under armene (kvinner) når man går med ermeløse plagg? Eller kaaaanskje skulle man dratt fram høvelen? Gotta love KG, er så mye RART 😍😂 Anonymkode: 099f4...f36 2 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #17 Skrevet 13. juni 2023 Jeg gidder, det bare hjelper ikke. 😧😧 Anonymkode: 052a2...dcc 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #18 Skrevet 13. juni 2023 Hvorfor skal ikke folk få gjøre hva de vil og være som de vil? Slutt å sett slike standarder for hva som er greit. Tror dere virkelig at folk lever for å se bra ut for DEG? Virkelig? Jeg har mer enn nok styr i livet mitt og tørre føtter er virkelig ikke langt opp på lista mi for å overleve dagen. Anonymkode: e6fe9...9b2
Reign Skrevet 13. juni 2023 #19 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gidder dere virkelig å KRANGLE på dette? 😂 KG på sitt beste altså 😂 TS har jo et kjempepoeng; hvorfor «pynte» seg med åpne sandaler når du presenterer gyselige føtter som kunne blitt mye bedre med en rask justering? File den sprukne hælen? Klippe de gule neglene og dra over litt neglelakk? Fjerne svarte lange hår på stortåa? Ja? Ja tenk, hvorfor vaske seg i ansiktet? Klippe nesehårene? Nappe svarte hår på haka for kvinner? Vurdere om man virkelig skal flashe en diger krattskog under armene (kvinner) når man går med ermeløse plagg? Eller kaaaanskje skulle man dratt fram høvelen? Gotta love KG, er så mye RART 😍😂 Anonymkode: 099f4...f36 Se litt mer innover. Mange kvinner som burde det. Kanskje dere slutter med sminke en dag også. Det er på tide.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #20 Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvorfor skal ikke folk få gjøre hva de vil og være som de vil? Slutt å sett slike standarder for hva som er greit. Tror dere virkelig at folk lever for å se bra ut for DEG? Virkelig? Jeg har mer enn nok styr i livet mitt og tørre føtter er virkelig ikke langt opp på lista mi for å overleve dagen. Anonymkode: e6fe9...9b2 Tenker at er man single så gjør man en innsats og er man i et forhold så setter sikkert mannen deres pris på å ikke bli skrapet opp på ben og legger av konas tørre flisete føtter. Og ja enig med en annen her at lange tånegler også er et merkelig fenomen. Klipp de og hold de velstelt og mer rene Anonymkode: 699be...d13 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå