Gjest Warrior Skrevet 13. juni 2023 #1 Skrevet 13. juni 2023 Det er jo ikke helt uvanlig å våkne av at man får orgasme i søvne av våte drømmer eller noe, men dette er å fysisk ta på seg selv i søvne, kose med seg selv, og det skjer meg ofte det også. Ikke alltid jeg våkner av det en gang🙈Er jo litt flaut når det skjer under ons i alle fall. Folk man ikke har ligget med før og de ser en ligger der å har det moro med seg selv i søvne. Ikke at noen har sagt noe negativt om det til meg men kan ikke vite hva folk tenker innerst inne. Noe annet når det er fast partner og noen du stoler på, da er det ikke flaut i det hele tatt. Er det flere som gjør det i søvne? Skjer det ofte hos deg også? Hvordan reagerer du når andre i senga med deg gjør det med seg selv? Jeg har ikke opplevd noen gjør det i søvne slik som meg😂, men i våken tilstand. For meg er det helt greit, så hvis noen gjør det ved siden av meg i søvne også så er det helt greit for meg. Kanskje synes det var litt morsomt men likevel hot også.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #2 Skrevet 13. juni 2023 Det har skjedd et par ganger når jeg drømmer at jeg onanerer også ligger jeg i en tilstand mellom drømmer og våken og gnikker meg der nede men ingenting våkner til livs av det, det gir meg ingen fysisk nytelse for jeg sover jo så det er bare i noen få sekunder Anonymkode: 7e260...167
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #3 Skrevet 13. juni 2023 Har jeg aldri gjort. Har hatt kanskje 2-3 våte drømmer i yngre dager, men that's it. K40 Anonymkode: a6da1...6b2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #4 Skrevet 13. juni 2023 Det skjedde før, men ikke etter jeg ble samboer. Men han sier at jeg ofte ligger med armene rett opp og "koser armen" 😂 Kan visst ligge sånn i 5-10 min og kose mine egne armer og hender som en weirdo. Anonymkode: 87215...84e
Bamseklemmer Skrevet 13. juni 2023 #5 Skrevet 13. juni 2023 Warrior skrev (1 time siden): Det er jo ikke helt uvanlig å våkne av at man får orgasme i søvne av våte drømmer eller noe, men dette er å fysisk ta på seg selv i søvne, kose med seg selv, og det skjer meg ofte det også. Ikke alltid jeg våkner av det en gang🙈Er jo litt flaut når det skjer under ons i alle fall. Folk man ikke har ligget med før og de ser en ligger der å har det moro med seg selv i søvne. Ikke at noen har sagt noe negativt om det til meg men kan ikke vite hva folk tenker innerst inne. Noe annet når det er fast partner og noen du stoler på, da er det ikke flaut i det hele tatt. Er det flere som gjør det i søvne? Skjer det ofte hos deg også? Hvordan reagerer du når andre i senga med deg gjør det med seg selv? Jeg har ikke opplevd noen gjør det i søvne slik som meg😂, men i våken tilstand. For meg er det helt greit, så hvis noen gjør det ved siden av meg i søvne også så er det helt greit for meg. Kanskje synes det var litt morsomt men likevel hot også. Søvnorgasmer fikk jeg i ung alder ja, men ikke etter at jeg ble 25 år.. Men i dag kan jeg få orgasme av dagdrømmer, uten bruk av hender eller direkte kontakt med strengen.. det eneste jeg gjør er å ta knipeøvelser og puste teknikk.. Det er forfjamsende deilig, og kanskje mest forundrende at jeg kan bli så umenneskelig kåt. Knipeøvelser er jo som en orgasme, og fantasier er jo som en stor usynlig erogen sone. Og jeg kan knipe så lenge at jeg får kramper, og da skjer det. Så det ikke som en orgasme i søvne, men en dagdrøm som gir samme effekt. Det samme gjelder for kvinner.. Ani Huger er jo et godt eksempel på dette🤭 Haha, du Warrior.. alt er så mye behageligere IRL, der er det ingen som klager, for det finnes ikke kvinnelige troll IRL. Å jo, jeg kjenner det på duften hvis hvis en kvinne fingrer seg i samme seng, det samme gjør jeg når hun beveger underlivet og strammer bena. Og den avslørende lyden hånda som gnisser i takt mot lakenet.. Ufattelig opphissende synes jeg da, og jeg ligger musestille så hun ikke skal avbrytes. Og prøver så godt jeg kan for å ikke avsløre min egen pusting..
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #6 Skrevet 13. juni 2023 For meg virker det som at jeg har en syklus hvor jeg er betraktelig mye mer kåt enn andre uten at jeg kan forklare hvorfor. Hvor jeg da har voknet under orgasme av at jeg har tatt på meg selv. Med kjæresten hadde det kunne blitt krise hvis han ikke tok det klinkende med ro, hadde aldri vært borti det før med noen andre. Tydeligvis var det ikke nok at jeg tok på meg selv, litt inn i forholdet etter fest, var vi for trøtte og halvfulle til å gjøre noe når vi kom hjem. Så voknet vi noen timer senere av at jeg var nær å komme av å ha gnidd meg på låret hans og dermed økt farten og presset, mens jeg lå som stor skje og runket han samtidig. Har også voknet av å være lille skje og tatt han inni meg, eller ligget direkte på han og ridd han i søvne. Ikke alltid det har vært gøy for han når jeg er på mitt verste. Vi kan ha hatt veldig god sex begge kommet flere ganger, men etter 3 klarer han ikke mer uten lang pause. Heldigvis har dette spesfike bare skjedd to ganger, men han har vært nødt til å vekke meg fordi jeg har utnyttet å lette etter en av de tidene når han får ereksjon gjennom natten. Noe som vekket han fordi den var fortsatt utrolig følsøm. Men det kan fortsatt skje at jeg tar på meg selv til tross for at jeg burde følt meg, og i øyeblikket følt meg tilfredstilt når jeg la meg. Anonymkode: 71752...b35 1
Gjest Warrior Skrevet 13. juni 2023 #7 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det har skjedd et par ganger når jeg drømmer at jeg onanerer også ligger jeg i en tilstand mellom drømmer og våken og gnikker meg der nede men ingenting våkner til livs av det, det gir meg ingen fysisk nytelse for jeg sover jo så det er bare i noen få sekunder Anonymkode: 7e260...167 Huff hos meg kommer nytelsen uansett om jeg sover eller er våken. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det skjedde før, men ikke etter jeg ble samboer. Men han sier at jeg ofte ligger med armene rett opp og "koser armen" 😂 Kan visst ligge sånn i 5-10 min og kose mine egne armer og hender som en weirdo. Anonymkode: 87215...84e Hahaha alt merkelig man kan gjøre i søvne😂 AnonymBruker skrev (3 timer siden): For meg virker det som at jeg har en syklus hvor jeg er betraktelig mye mer kåt enn andre uten at jeg kan forklare hvorfor. Hvor jeg da har voknet under orgasme av at jeg har tatt på meg selv. Med kjæresten hadde det kunne blitt krise hvis han ikke tok det klinkende med ro, hadde aldri vært borti det før med noen andre. Tydeligvis var det ikke nok at jeg tok på meg selv, litt inn i forholdet etter fest, var vi for trøtte og halvfulle til å gjøre noe når vi kom hjem. Så voknet vi noen timer senere av at jeg var nær å komme av å ha gnidd meg på låret hans og dermed økt farten og presset, mens jeg lå som stor skje og runket han samtidig. Har også voknet av å være lille skje og tatt han inni meg, eller ligget direkte på han og ridd han i søvne. Ikke alltid det har vært gøy for han når jeg er på mitt verste. Vi kan ha hatt veldig god sex begge kommet flere ganger, men etter 3 klarer han ikke mer uten lang pause. Heldigvis har dette spesfike bare skjedd to ganger, men han har vært nødt til å vekke meg fordi jeg har utnyttet å lette etter en av de tidene når han får ereksjon gjennom natten. Noe som vekket han fordi den var fortsatt utrolig følsøm. Men det kan fortsatt skje at jeg tar på meg selv til tross for at jeg burde følt meg, og i øyeblikket følt meg tilfredstilt når jeg la meg. Anonymkode: 71752...b35 Oi, har du hatt sex i søvne?
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #8 Skrevet 14. juni 2023 Warrior skrev (14 timer siden): Oi, har du hatt sex i søvne? Flere ganger, og kommer nok til å fortsette å skje siden jeg har null kontroll over det på samme måte som folk har null kontroll over om de går i søvne. Kjæresten har heldigvis ikke noe imot det foruten om de to gangene hvor det gjorde vondt for han fordi vi hadde hatt holdt på lenge før vi la oss. Han sover også utrolig dypt så hvis jeg har sex med han i skje stilling isteden for å ligge på han. Har det skjedd at han sover igjennom store deler av det selv, for å så vokne når han nærmer seg. Anonymkode: 71752...b35
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #9 Skrevet 14. juni 2023 Det skjer ja. Onanerer ofte i søvne når jeg har allerede slike drømmer. Har også klådd på sengekameraten om jeg har hatt det. Har selv våknet av at jeg runker fuckbuddyen, eller at han har vekt meg fordi jeg tar på han. Anonymkode: e852c...1a9
Gjest Warrior Skrevet 14. juni 2023 #10 Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Flere ganger, og kommer nok til å fortsette å skje siden jeg har null kontroll over det på samme måte som folk har null kontroll over om de går i søvne. Kjæresten har heldigvis ikke noe imot det foruten om de to gangene hvor det gjorde vondt for han fordi vi hadde hatt holdt på lenge før vi la oss. Han sover også utrolig dypt så hvis jeg har sex med han i skje stilling isteden for å ligge på han. Har det skjedd at han sover igjennom store deler av det selv, for å så vokne når han nærmer seg. Anonymkode: 71752...b35 Skjønner. Nei det er sant man har null kontroll over det som skjer i søvne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå