AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #1 Skrevet 13. juni 2023 Ble dumpet av mannen i mitt liv. Trodde han var den rette. Mye kjærlighetssorg og savn. Rett etter at det ble slutt så fortsatte han å ta kontakt, flørter og er svært høflig hver gang vi møtes eller snakker sammen. Jeg vil ta inn over meg at det er over for alltid, men håpet slipper ikke taket. Hadde han spurt om en ny sjanse så hadde jeg uten tvil gitt han det. Jeg vet ikke om han legger noe i dette eller om det bare er slik han er. Redd for at hvis jeg kutter og blokker så mister jeg han for alltid. Det er bare det at når han holder på slik så er det så smertefullt fordi jeg ønsker å være sammen med han. Dere som har hatt angrende eks, hvordan var han etter bruddet? Dere som ikke hadde angrende eks, har noen av dere opplevd at han holdt på slik, men likevel ikke var interessert? Holder på å bli gal av dette 🤯 Anonymkode: 01c51...6e6
Andro Skrevet 13. juni 2023 #2 Skrevet 13. juni 2023 Alle kontrollerende drittsekker forsøker å beholde eksene sine på reservebenken. Blokker. Jeg er god venn med flere ekser, og det de har til felles er at de aldri har flørta etter bruddet. Da går vennskap an. Min forrige kjæreste er sur fordi jeg ikke vil være vennen hans etter bruddet, selv om han ikke aner hva vennskap er. Jeg har bedt ham om å aldri forsøke å kontakte meg igjen privat. Hittil har han holdt seg på matta. Når jeg må møte ham i jobbsammenheng er han alt for hyggelig, og det gir meg the creeps. Du ønsker virkelig ikke å være sammen med en som har dumpa deg. Gir du ham sjansen blir det pul og røm, og takk for seg. Blokker og gå videre. Du har bare ett liv. Lev det! 1
Million Skrevet 13. juni 2023 #3 Skrevet 13. juni 2023 Det høres ut som han vil ha deg i reserve, ja. Han vil "holde deg varm" og ty til deg hvis det blir lite flaks blant andre damer og lite sex ellers i livet hans fremover. Ikke tro han mener noe annet med det. Det er dumt. Egentlig bør du bare gå din vei og ikke stoppe opp og prate med han om dere treffes tilfeldig ute noe sted. Ikke stopp og prat! Og ikke svar på en eneste av meldingene hans. Det vil lindre sårene dine litt å ikke holde kontakten. Det vil gå fortere og komme over dette om du ikke hele tiden ripper opp i sårene ved å snakke med han og utveksle meldinger med han!
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #4 Skrevet 13. juni 2023 Kan jo hende han fortsatt er glad i deg og savner deg på et vis, selv om han av en eller annen grunn tenker at du ikke er den rette. De fleste av oss er ikke så svart/hvit at vi enten har null følelser eller har funnet den store kjærligheten. Anonymkode: 0f887...d5c
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #5 Skrevet 13. juni 2023 Han holder på sånn fordi han er en drittsekk som ikke er interessert i deg, men heller ikke vil at du skal gå videre. Anonymkode: c1cbd...83d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå