AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #1 Skrevet 13. juni 2023 Jeg sendte en SMS til min tante i helgen. Senere på dagen får jeg svar fra henne, men det står at meldingen kommer fra et ukjent telefonnummer. Hva har skjedd? Tante er 84. Jeg vet ikke om hun har trykket på noe rart på mobilen sin. Hun har iphone. Vi bor langt unna hverandre så jeg får ikke sjekket mobilen hennes. Hun sier at hun sendte vanlig SMS. Meldingen er helt klart fra henne, for hun svarer på det jeg spør om og så skriver hun noe om slektningene våre "Kåre og Anne". Jeg tror virkelig ikke det er mulig at en vilt fremmed person plutselig feilsender en melding og skriver noe om "Kåre og Anne", det er bare ikke mulig med en sånn ekstrem tilfeldighet. Jeg bare skjønner ikke hvordan det kan skje at det står at meldingen er fra et annet nummer. Det ukjente nummeret står oppført på 1881, og det er fra en helt annen landsdel enn der hun bor. Hun sier hun aldri har hørt navnet på den personen. Er feilen skjedd på min telefon? Jeg har også iphone. Meldingen dukket ikke opp i meldingstråden mellom tante og meg, men som en egen melding. Kan noen forklare hva som har skjedd? Kan eieren av det ukjente telefonnummeret få tak i meldingene tante og jeg sender til hverandre? Anonymkode: 62240...844
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #2 Skrevet 13. juni 2023 Hørt med teleoperatør? Anonymkode: 1b166...938
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #3 Skrevet 15. juni 2023 Aner ikke, men før fikk jeg alltid sms og oppringninger fra totalt ukjente numre når min mann var i andre land, selvom det var Europa/Skandinavia osv. Han fikk meldinger fra meg som vanlig, var kun jeg som fikk både meldinger og tlf.samtaler fra han fra rare nummer. Det har ikke skjedd de siste årene da. Anonymkode: d87c4...d7c
Tomas77 Skrevet 18. juni 2023 #4 Skrevet 18. juni 2023 Har ikke noe godt svar men har opplevd det samme fra min mor. Hun er 82 så jeg har også tenkt at her har hun trykket på noe rart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå