Mamma00 Skrevet 13. juni 2023 #1 Skrevet 13. juni 2023 Hei! Jeg og barnefar har gått fra hverandre. Trenger noen solskinnshistorier der ting gikk bra til slutt. Dere som har gått i fra barnefar, Fikk dere ny partner? Når fikk dere ny partner, og hvor møttes dere? Det siste jeg tenker på nå er jo å få meg en ny partner. Men etter x antall år med å høre «ingen vil ha en brukt tobarnsmor», så følger frykten for at han har rett.. Jeg vet at det er et knep han bruker for at jeg skal ta han tilbake, men det går inn på meg. Jeg er kun 23, så fornuften i meg sier at dette ikke stemmer i det heletatt. Men han har så tak på meg, så hans ord overkjører min fornuft. Hvis noen ønsker å fortelle meg om tiden etter sitt brudd, og hvordan ting ble bedre dag for dag så vil jeg gjerne høre dem også! Jeg trenger å vite at denne følelsen av savn og kjærlighetssorg går over, for jeg kan virkelig ikke gå tilbake til manipulering, kontrollering, dritt slenging osv osv. veldig redd jeg havner tilbake, etter jeg har brukt 2 år på å klare å gå..
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #2 Skrevet 13. juni 2023 Bare 23? Klart du har mulighet til å få ny partner! Jeg er 10 år eldre enn deg og har nylig gått fra barnefar selv. Har datet en del og hatt en del sex. Får masse oppmerksomhet fra menn, både på Tinder og IRL. Har ikke funnet en jeg føler er 100% match enda, men jeg koser meg i hvert fall. Anonymkode: e176b...aea 1
Mamma00 Skrevet 13. juni 2023 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Bare 23? Klart du har mulighet til å få ny partner! Jeg er 10 år eldre enn deg og har nylig gått fra barnefar selv. Har datet en del og hatt en del sex. Får masse oppmerksomhet fra menn, både på Tinder og IRL. Har ikke funnet en jeg føler er 100% match enda, men jeg koser meg i hvert fall. Anonymkode: e176b...aea Så godt å høre! Takk for svar❤️
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #4 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bare 23? Klart du har mulighet til å få ny partner! Jeg er 10 år eldre enn deg og har nylig gått fra barnefar selv. Har datet en del og hatt en del sex. Får masse oppmerksomhet fra menn, både på Tinder og IRL. Har ikke funnet en jeg føler er 100% match enda, men jeg koser meg i hvert fall. Anonymkode: e176b...aea Samme her. Jeg var 31-32 når jeg gikk. Ett barn sammen med eksen. Fikk masse oppmerksomhet fra andre menn, kunne velge og vrake. Hadde ikke tenkt å gå inn i noe nytt forhold med det første, men traff nåværende mann helt tilfeldig via felles venner. Umiddelbar kjemi. Er gift med han i dag og vi har ett barn sammen. Så lenge du er normalt oppegående, snill og med et ok utseende, burde det ikke være noe problem på datingmarkedet. En del menn ønsker ikke «bagasje», altså barn fra tidligere forhold, men mange er ok med den biten også. Det du må passe på, er at en eventuell ny partner er imøtekommende mot barna dine. Det vil bety ganske mye, om dere velger å flytte sammen og kanskje få barn sammen. Særkullsbarna må aldri føle seg «til overs» eller mindre verdt enn fellesbarna. Anonymkode: fef9a...868 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #5 Skrevet 13. juni 2023 Mannfolk liker milfs, så ikke bekymre deg 😉 Anonymkode: dcca5...0b2 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #6 Skrevet 13. juni 2023 Jeg var over 30, nysingel og trebarnsmor. Plutselig dukket mannen i mitt liv opp. Han som respekterer meg, bygger meg opp, roser meg, begjærer meg, elsker meg og simpelthen gjør livet bra. Etter å ha levd et liv der det var helt vanlig å bli kalt fittekjærring av mannen sin for den minste ting og blitt dårlig behandlet, så åpnet det seg en ny verden. En verden jeg ikke visste fantes. Der jeg ble verdsatt og respektert! Klart du også finner din redningsbøye! Du fortjener så mye bedre enn eksen. Og det finnes bra menn, jeg lover! Anonymkode: c0353...f86 1 3
Lacy Skrevet 13. juni 2023 #7 Skrevet 13. juni 2023 (endret) Jeg og følte meg rimelig oppbrukt. Slutten av 30 årene. Barn.. Fant en mann som beskrevet over, som har fått meg til å se at jeg er bra. Som elsker meg og løfter meg bare med tilstedeværelsen sin ❤️ Jeg tror det er viktig, som jeg leste i en annen tråd her, at du ikke lar det være opp til en mann om han kan akseptere bagasjen din eller ikke, men eier historien din. Den er der, men definere deg ikke. Du skal elskes med den, ikke på tross av den. Du må aldri la noen bruke det til å definere deg! Ikke legg frem på date 3 at sånn et det med meg, kan du akseptere det? Men heller at; dette er meg, sånn har jeg hatt det. Alle andre reaksjoner enn kjærlighet, er ikke ting du trenger i livet ditt ❤️ Velg dem bort selv, og ikke la deres reaksjoner være styrende for hva slags kjærlighet du tror du fortjener. For du fortjener den beste kjærligheten, og den er uten lange skygger som får deg til å tvile på deg selv ❤️ Endret 13. juni 2023 av Lacy 2
Blåjojo Skrevet 13. juni 2023 #8 Skrevet 13. juni 2023 Var 42 da jeg traff ny mann. Hadde to tenåringer, og vært singel i 5 år. Datet en del menn og hadde sex når jeg selv ville. Nå er jeg gift med han som utrolig nok viste seg å være drømmemannen. Snill, oppmerksom, morsom og inkluderende. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #9 Skrevet 13. juni 2023 Ca. 10 år uten mann, men trives best singel. Har ikke aktivt lett etter noen mann disse årene, men nå begynner barnet mitt å bli så gammel at jeg kanskje kan begynne å se om jeg finner noen. Anonymkode: 93b4a...201 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #10 Skrevet 13. juni 2023 Var 31 da samlivsbruddet skjedde. Singel i 2,5 år før jeg møtte min nåværende kjæreste. Denne singelperioden hadde jeg behov for, men det var ikke mangel på tilbud fra andre menn - både dates og ons/ff. Man er ikke oppbrukt bare fordi man har barn fra tidligere forhold. Anonymkode: 16397...9dd 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #11 Skrevet 13. juni 2023 Det er ingen problem å finne en ny kjæreste selv om man har barn. Jeg har vært aleine med flere barn og har nå 4 og det er det minste problemet. Det eneste er at jeg ikke lenger orker noe tull og er mer kresen pga erfaringene mine. Jeg er bikket 40 og det er nok av menn som ønsker date meg. Et godt råd, nyt å være singel og det å slippe de negative følelsene som hører med i et dårlig forhold. Nyt tiden med barna dine og egentiden maks før du innvolverer deg med en ny mann🙌 Anonymkode: bd11a...a6d 1
Mamma00 Skrevet 13. juni 2023 Forfatter #12 Skrevet 13. juni 2023 Tusentakk for svar alle sammen. Hjelper å lese svarene deres❤️
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #13 Skrevet 13. juni 2023 Jeg gikk fra mannen min for 10 mnd siden etter 15 år langt ekteskap hvor de fleste årene var helt uten nærhet og sex. Var egentlig ferdig med han i lang tid, og fant ny mann med en gang. Han nye er bedre enn jeg trodde var mulig. Behandler meg som en prinsesse, og vi er 100% påkoblet hverandre, kan dele absolutt alt med han og vi snakker samme språk. Eksen og jeg var fra hver vår planet i forhold. Jeg har forresten 2 barn. Du finner deg garantert en ny bra mann hvis du er relativt oppegående, stabil og har et gjennomsnittlig utseende ☺️ Anonymkode: 3828b...169
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå