Gå til innhold

Er dette innafor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datteren min skal ha avslutningsfest med barnehagen. Vi tar med mat selv. Jeg er alenemor og jeg vet at de fleste andre kommer sammen. Er det da innafor å ta med faren min bort? Vil ikke sitte der alene.

Anonymkode: c8398...bf9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jada, ta med bestefar 😊 Flere som har med besteforeldre på avslutning.

Anonymkode: 0bf97...0c3

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Ja, det kan du gjerne gjøre. I vår barnehage var det alltid et par stykker som hadde med besteforeldre. :) Datteren din synes nok også det er veldig stas. 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig å ha med besteforeldre i vår barnehage. Både de som er alene og de som kommer som par. Noen har med bestemor for å hjelpe til å passe yngre søsken (babyer) som også er med.

Anonymkode: fd4c0...01e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, absoutt innafor. Var flere som hadde med besteforeldre på vår avslutning og det er nok hyggelig for barnet. Men bare så du vet det så er det også vanlig at noen kommer alene, av ulike grunner. :) 

Anonymkode: a48ec...dfe

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk med barnehagen hvilken regler de har

Anonymkode: 0a0ab...b90

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...