AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #1 Skrevet 13. juni 2023 Hei! Skal kjøpe meg hus og prøver og sette opp budsjett. Huset har 4 soverom, hvor 2 er store og 2 er litt mindre. Skal bo der selv, så på mitt soverom ønsker jeg i hvert fall en relativt god seng, men er ikke SÅ kresen. Ellers håper jeg på en del besøk, men tenker også å leie ut. Er litt usikker på om jeg skal ha enkeltseng på de små rommene eller hva, kanskje 120? Eller burde jeg ha litt breiere slik at jeg har så stor mulig "kapasitet" på utleiefronten som mulig? Noen som har noen forhandlere/merker å anbefale? hjelp! takker for alle svar🥰 Anonymkode: c9c55...b8c
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #2 Skrevet 13. juni 2023 Styr unna trademax iallfall https://www.tv2.no/nyheter/forbruker/foles-som-a-ligge-i-en-bakke/15775912/ Anonymkode: dcb7a...134
Sovushka Skrevet 13. juni 2023 #3 Skrevet 13. juni 2023 Skal du leie ut er det nok lurt å ha en liten dobbelseng typ 150? Det er spørs på hva slags marked du har i tankene, men hvis det er feriested, typ Drøbakk eller Lofoten, reiser vel de fleste i par/2 stk? De færreste reiser solo?
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #4 Skrevet 13. juni 2023 Sovushka skrev (13 minutter siden): Skal du leie ut er det nok lurt å ha en liten dobbelseng typ 150? Det er spørs på hva slags marked du har i tankene, men hvis det er feriested, typ Drøbakk eller Lofoten, reiser vel de fleste i par/2 stk? De færreste reiser solo? Ja, godt poeng! Feriested ja. Tenker i hovedsak periodesvis leie ut hele huset (da er nok markedet barnefamilier eller par som reiser sammen). Tror jeg sikter på 150. Anonymkode: c9c55...b8c
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #5 Skrevet 13. juni 2023 Jege har 160 seng fra ikea. Noe mindre er ikke aktuelt for meg selv om jeg er alene. Har da også plass til unge og katt om de ønkser å være der. Anonymkode: 28e57...e97
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #6 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, godt poeng! Feriested ja. Tenker i hovedsak periodesvis leie ut hele huset (da er nok markedet barnefamilier eller par som reiser sammen). Tror jeg sikter på 150. Anonymkode: c9c55...b8c Sjekk ut familiekøyer. Køyeseng der den nederste køya er ekstra bred. Da er det mulig å sove to foreldre pluss 1 (kanskje to små) barn. Veldig kjekt å ha på hytter. Anonymkode: 7b383...b92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå