AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #1 Skrevet 13. juni 2023 Det smaker skikkelig surt og smaken kan sitte igjen lenge selv om jeg vasker munnen. Er dette normalt? Skjønner ikke hvordan noen folk liiker smaken av det. Anonymkode: 628c8...6ec
Bamseklemmer Skrevet 13. juni 2023 #2 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det smaker skikkelig surt og smaken kan sitte igjen lenge selv om jeg vasker munnen. Er dette normalt? Skjønner ikke hvordan noen folk liiker smaken av det. Anonymkode: 628c8...6ec Haha, nei da har du smakt på gammelsæd.. Altså at sæden har vært i sædblæra mere enn 2 dager. Sæd er ferskvare, og bør utskiftes like ofte som truseskift🤭
Blåjojo Skrevet 13. juni 2023 #3 Skrevet 13. juni 2023 Enten spiser eller drikker han noe som gir sæden stygg smak, eller så er det som nevnt over her "gammel" sæd. Aldri kjent at fersk sæd har smakt noe spesielt. Men var sammen med en som hadde en grusom smak, og han hadde ikke regelmessige utløsninger av ulike årsaker.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #4 Skrevet 13. juni 2023 Han er dehydrert. Anonymkode: 6e8e2...60e
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #5 Skrevet 13. juni 2023 Usj, det er virkelig ekkelt når det smaker surt 🤮 Jeg var sammen med en sånn for lenge siden. Prøvde å suge noen ganger, men han smakte like jævlig hver gang. Han elsket å bli sugd, og var fra seg av begeistring for at jeg lot han komme i munnen. Ingen av eksene hadde gjort det, nemlig. I wonder why 🤮 Grei fyr, men det funka bare ikke. Anonymkode: 78217...d98
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #6 Skrevet 13. juni 2023 Ikke normalt, sæd fra en frisk mann smaker veldig lite Anonymkode: 2b1e3...828
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå