Jumjum Skrevet 13. juni 2023 #1 Del Skrevet 13. juni 2023 Noen som har sett denne serien. Skal være laget av noen av de samme folka som står bak Greys Anatomy. Har sett et par episoder. Pen hovedrolleinnehaver da 😉. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #2 Del Skrevet 15. juni 2023 Jumjum skrev (På 13.6.2023 den 10.07): Noen som har sett denne serien. Skal være laget av noen av de samme folka som står bak Greys Anatomy. Har sett et par episoder. Pen hovedrolleinnehaver da 😉. Sett hele sesongen, likte den veldig godt til tross for at ting er litt opplagt og man kan forutse hva som kommer til å skje. og enig, han er meget fin å se på 😎 Anonymkode: a3d9d...6fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrum Skrevet 15. juni 2023 #3 Del Skrevet 15. juni 2023 Har sett 1. sesongen, og har litt delte meninger. Jeg liker veldig godt Max Thieriot, men i denne serien synes jeg ikke han spiller så bra, og handlingen ble litt vel klisje.... Han spiller mye bedre i Seal Team. Men jeg måtte se den ferdig, og jeg kommer sikkert til å se sesong 2 når den kommer også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #4 Del Skrevet 15. juni 2023 Synes den var kjedelig og ga opp etter noen episoder. Anonymkode: 76a02...3cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jumjum Skrevet 17. juni 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 17. juni 2023 Virrum skrev (På 15.6.2023 den 21.09): Har sett 1. sesongen, og har litt delte meninger. Jeg liker veldig godt Max Thieriot, men i denne serien synes jeg ikke han spiller så bra, og handlingen ble litt vel klisje.... Han spiller mye bedre i Seal Team. Men jeg måtte se den ferdig, og jeg kommer sikkert til å se sesong 2 når den kommer også. Hvor ser du Seal Team? Kanskje det blir min nye serie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrum Skrevet 18. juni 2023 #6 Del Skrevet 18. juni 2023 Jumjum skrev (På 17.6.2023 den 17.24): Hvor ser du Seal Team? Kanskje det blir min nye serie Viaplay. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå