Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble kjent med en fyr på studiet for noen år siden. Jeg la merke til han allerede første dagen - jeg satt bak han i klasserommet og jeg tenkte "herregud for en utrolig pen fyr". Jeg ble betatt, men det skjedde aldri noe mellom oss. Likevel så fikk jeg sommerfugler i magen hver gang vi snakket. Han hadde ikke dame, men han datet - og han holdt seg bare til denne dama. Etter hvert ble vi bedre kjent og vi havnet i samme vennegjeng. Han fikk etter hvert kjæreste, og jeg gikk også inn i et forhold. I løpet av denne tiden så begynte jeg å se bort ifra at han var utrolig kjekk og sjarmerende, nettopp fordi vi ble så gode venner - og vi var begge opptatt. Jeg så utelukkende på han som en kompis. 

Det ble slutt mellom kompisen min og dama hans etter en stund. Han levde nå singellivet og jeg hadde venninner som var interessert som jeg forsøkte å spleise han med. Etter en stund så forteller han meg at han ikke er interessert i noen av dem, og at det er meg han vil ha. Jeg fikk sjokk - og han fortalte også at han alltid har hatt et godt øye til meg, men timingen har ikke vært på vår side. Jeg hadde da vært i et forhold i to år. Jeg vet at jeg aldri hadde gått fra kjæresten min til fordel for han. Jeg elsker han over alt annet. Nå har det gått et år siden kompisen min slapp denne "bomben". Jeg tenker ikke på det så ofte, men iblant så tenker jeg veldig mye på det. 

Jeg kommer aldri til å gå fra min nåværende partner med mindre det ikke funker mellom oss, eller det skjer noe som gjør det vanskelig å fortsette forholdet. Vi er nå på vårt fjerde år sammen som par, og han er en person jeg ønsker å dele resten av livet med. Likevel så føler jeg at jeg kanskje tenker litt for mye på kompisen min iblant, og i natt så drømte jeg om han. Ikke på en seksuell måte eller noe sånt, men likevel. Det ble også vanskelig for meg å være venner med han etter at han fortalte meg dette, og vi har derfor ingen kontakt i dag. Det ødela egentlig alt og det gjorde meg veldig forvirret. Jeg savner han som en venn, men jeg føler ikke at jeg kan ta kontakt på samme måte. Jeg er også redd for at det skal blusse opp gamle følelser, for sist gang jeg møtte han på en fest så kjente jeg at det skjedde noe inni meg da vi snakket. Jeg er lojal mot min partner og tenker at det beste er å ikke ta kontakt og gi ting litt tid, men jeg blir liksom aldri helt kvitt tankene. Jeg fortalte han jeg er sammen med at kompisen min sa at han var interessert, men han vet ikke at jeg fortsatt tenker på det iblant. 

Hvordan kan jeg slutte å tenke på han? Har noen andre opplevd lignende? 

Anonymkode: 5d9c8...7a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nok bare bestemme deg for å slutte å tenke på ham. Det er ikke enkelt, men hver gang han dukker opp i hodet ditt, skyver du bort tanken og tenker på noe annet.

AnonymBruker
Skrevet

Ligg med han og få det ut av systemet, sa en gammel dame til meg. Kanskje han er elendig i senga, da vet du det. Eller så er han helt rå, og da blir dere sammen. Jeg har testet det ved et par anledninger da jeg var ung, funket gull. Begge var ganske dårlige, og da gikk det over av seg selv.

Anonymkode: f8eac...020

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...