AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #1 Del Skrevet 13. juni 2023 Tok min første tatovering i 2009, og tenkte i en evighet før jeg landet på denne, som jeg elsket! Men nå er jeg litt ferdig med denne tribal-varianten, og den har også blitt så ujevn i kantene. Vurderte å bygge på og gjøre om, hvis det er mulig, og kanskje få den mer feminin, men jeg vet ikke om det lar seg gjøre så enkelt? Coverup er jo selvfølgelig et annet alternativ, men ønsker å lufte det her og høre om noen har noen gode forslag til hva jeg kan gjøre med den her ☺️ Anonymkode: 54391...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #2 Del Skrevet 13. juni 2023 Jeg har også en tatovering jeg angrer på og som jeg ønsker å få mer feminin. Så for meg blomster og noe greier som strakk seg ut fra den, men har konkludert med at da vil tatoveringen bare bli større og enda mer synlig og i lengden kommer jeg nok til å angre enda mere på det. Min er stygg og veldig synlig men nettopp derfor tror jeg det er dårlig ide å gjøre den enda mer synlig og stor. Bare noe til ettertanke for deg også Anonymkode: fbfba...18d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #3 Del Skrevet 13. juni 2023 Jeg har ett evighetstegn med blomster på og rundt. Tror den der skal være ganske lett å fikse, tatovøren har ofte mange gode ideer Anonymkode: 80a86...41d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå