Gå til innhold

STEEN & STRØM SATSER PÅ KJØNNSNØYTRAL MOTE – skal avvikle herre- og dameavdelingene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det virker som folk tror at Steen og Strøm skal selge kjønnsnøytrale klær. De skal vel bare omorganisere avdelingene litt, klærne de selger er fortsatt de samme merkene. Steen og Strøm produserer ikke klær selv.

Anonymkode: 064b1...8ec

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det virker som folk tror at Steen og Strøm skal selge kjønnsnøytrale klær. De skal vel bare omorganisere avdelingene litt, klærne de selger er fortsatt de samme merkene. Steen og Strøm produserer ikke klær selv.

Anonymkode: 064b1...8ec

Tviler på at de fleste som svarer her har vært på Steen & Strøm 

Anonymkode: 20c62...f59

AnonymBruker
Skrevet
Syngemann skrev (14 timer siden):

Steen&Strøm slutter ikke helt med dame og herre likevel :

Rettelse: I den første versjonen av denne saken var tittelen på forsiden av VG at kjøpesenteret Steen & Strøm «Slutter med dame og herre». Det korrekte er at de går bort fra å ha egne etasjer for dame- og herreklær, og istedenfor grupperer på ulike stiler – hvor det igjen er egne dame- og herreseksjoner. Dette kaller de kjønnsnøytrale etasjer. Saken er rettet 13.06.2023. klokken 15.07.

Like tåpelig uansett. Kjønn er kjønn. To slag. 

Anonymkode: 618c9...7dd

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hva er neste? Felles toaletter? Felles dusj? 

Anonymkode: 38b28...eb2

Det er lov å drømme!🏳️‍🌈❤️🏳️‍🌈

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (7 minutter siden):

Det er lov å drømme!🏳️‍🌈❤️🏳️‍🌈

🤮

Anonymkode: 618c9...7dd

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Som Pusur sa i skoledagboka mi en gang i tiden; Stopp jorden, jeg vil av. 

Anonymkode: f83c9...2c5

• Liker 4
Skrevet

Da bør de i samme slengen ansette «Personal shopper» i alle avdelinger..jeg ser for meg svette menn, med panikk i øynene - som slet med den halve etasjen de hadde tilgjengelig tidligere. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.6.2023 den 9.40):

På tide, spør du meg. Kjønn er mer komplisert enn de folk har trodd. Forskere tror nå at det finnes syv kjønn (https://www.nrk.no/norge/visste-du-at-det-finnes-sju-kjonn_-1.13057760), naturlig nok kan ikke butikkene ha syv ulike avdelinger. Da er det naturlig med en felles avdeling.

Anonymkode: 921e2...134

Forskere mener, sier du, og siterer en "forsker" som er blitt tildelt professortittelen ulovlig, som er blitt fratatt legelisensen sin på grunn av dårlig rolleforståelse og uansvarlig praksis og som verken er kjent for å ha kunnskapen eller etikken på plass. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da gidder jeg ikke å handle der lenger.. å gjøre hele shoppingen mer komplisert for litt brownie points i pr-boka. Nei takk, jeg gidder ikke å måtte gå opp og ned i tre etasjer også måtte sile meg igjennom masse herre-klær for å finne alt jeg trenger..hvis jeg ønsket en stor formløs t-skjorte så hadde jeg gått i herre-avdeling.. det er ikke slik at man trodde det var ulovelig før.

Anonymkode: 82e11...1fc

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...