Skorpion75 Skrevet 1. november 2002 #1 Skrevet 1. november 2002 Jeg fikk et kjempe tips av en kollega: En venninne av henne giftet seg i år, og de hadde skrevet bordoppstillingen på baksiden av menyen. Så kunne gjestene sitte å se på hvem som satt hvor og hvilken tilknytning de hadde til brudeparet under middagen. Skjønner? Var litt vanskelig å forklare men jeg håper dere skjønner hva jeg mener.... :-? Veldig lur ide syntes jeg, da!
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2002 #2 Skrevet 1. november 2002 Bra tips, ganske vanlig å gjøre det sånn. Greit å kunne få oversikten liksom.
Gjest Madden Skrevet 1. november 2002 #3 Skrevet 1. november 2002 Det er en kjempeidé! :D Vi tenkte skrive noen ord om hvem den enkelte er, tilknytning til brudeparet o.l. Ikke så mye jobb, og siden det blir endel gjester i bryllupet så er det greit at de selv kan lese seg til slektstreet!! Var i et bryllup der vi måtte reise oss opp og si noen ord selv om hvem vi var og tilknytning til brudeparet...det var mange slike ansikt: :oops: Det var greit nok synes jeg men en bedre idé å skrive et oversiktskart!!
Juli-79 Skrevet 1. november 2002 #4 Skrevet 1. november 2002 Vi hadde en slik oversikt da vi giftet oss. Vi hadde bordplasseringen og i tillgg hadde vi skrevet hvem gjestene var i frohold til brudeparet. Tror det er ganske vanlig etterhvert å ha en slik oversikt. Veldig greit er det for viseverten/toastmasteren også.
Skorpion75 Skrevet 5. november 2002 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2002 :oops: tror jeg forklarte meg litt dårlig....så jeg prøver igjen. De bryllupene jeg har vært i har det vært slik at de har en oversikten over bordplassering og gjester ved inngangen. Disse hadde oversikten bak MENYEN....syntes det var lurt, for da kan gjestene se hvem som er hvem under middagen. :D Er det vanlig også...?
HMSP Skrevet 5. november 2002 #6 Skrevet 5. november 2002 I vårt bryllup hadde vi A3 ark ved inngangene som viste hvor folk skulle sitte. Samtidig hadde vi den samme oversikten i menyen(på siste dobbeltside) , men da med litt informasjon om hvem som er hvem. Dette var for å hjelpe igang samtaler og for at man lettere skulle huske hva folk heter uten å måtte spørre mange ganger De fleste brylluper jeg vet om har hatt dette.
August Skrevet 6. november 2002 #7 Skrevet 6. november 2002 Vi hadde et lite hefte som bordkort, og det inneholdt en gjestepresentasjon og bordplasseringen. Jeg hadde tenkt å legge ut bilder på hjemmesiden min, men den er ikke helt ferdig. Men du kan kanskje ta en titt likevel. http://www.unnierik.bravepages.com/invitasjon.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå