Gå til innhold

Eksamen

Gjest Gjest nå...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest nå...

Hei!

Jeg har hatt en eksamen på høyskole, også så gikk jeg gjennom besvarelsen når jeg kom hjem og så at jeg hadde klart å nummerere besvarelsen feil (er det mulig...?).

Det jeg lurte på var om noe har vært borti det? Vil det trekke veldig ned?

Det er de siste seks sidene som er nummerert i omvendt rekkefølge.

mvh

Gjest nå... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan hende at det går bra for det. Sensor har nok litt forståelse for at du har vært gjennom en stressende eksamenssituasjon med tidspress, prestasjonsangst og det hele. Regner med at du har nummerert oppgavene om du har hatt flere deloppgaver. Ligger arkene i rett rekkefølge har det nok ingenting å si.

Det kan hende at sensor blir litt oppgitt hvis h*n har rettet 30 oppgaver tidligere på dagen, er gått tom for kaffe og er sliten. Da kan det trekke littegranne ned.

Krysser fingrene for at det går fint for deg allikevel. Synes ikke du skal være flau. Alle kan gjøre feil i en stressa situasjon. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sensor vet jo ikke hvilken rekkefølge sidene egentlig skal være i, så det kan jo bli litt ekstraarbeid å lese og sortere alt slik det skal være. Likevel kan jeg ikke forestille meg at han bare ville droppet det og sagt at du får skylde deg selv, han vil nok ta seg tid til å finne ut av rekkefølgen og jeg tror ikke du får trekk for det, det er jo selve besvarelsen som teller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest nå...

Tusen takk for beroligende svar, får håpe det går bra, får svar på fredag, jeg krysser alt som kan krysses... :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok bra...forhåpentligvis er feilen åpenbar.

Merkelig at eksamensvaktene ikke oppdaget det, hos oss trippelsjekkes det av særdeles nøysomme pensjonister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja de pensjonistene! :ler:

Jeg håper at feilen er så åpenbar at sensor ser det med en gang og ikke trenger å bruke så mye tuid på å finne ut av det. Da tror jeg det går bra. Det er imidlertid noen sensorer som er uhyre pirkete, så man vet jo aldri... Ønsker deg i alle fall lykke til, og krysser fingrene for at din sensor har nok kaffe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...