Gå til innhold

Typen ber meg betale halvparten av bompengene, riktig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Typen sier jeg bør betale halvparten av bompengene som er på 4-500 per mnd. 
han er mest hos meg og jeg hos han på helg, så jeg bet kanskje 100 per mnd. 

så sier han at jeg heller kan betale mer for mat. 
En middag for meg og ungene kan vare i 2 dager, han spiser mye, 3 doblet så mye som meg, så det blir ikke noe til overs. Han har også høyt forbruk av dopapir, noe jeg betaler. Og jeg mener da at dette går opp i opp. Eller så må jo jeg begynne å be han betale mer for maten siden han spiser mer, og kjøpe dopapir. Jeg kan ha 1 rull i 3 dager, han bruker 1+ på 1 dag. Om man skal være gniten og dra det langt.. 
jeg tenker dette blir for dumt. Hva tenker dere? 

Anonymkode: 04128...74b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at det blir for dumt..

• Liker 1
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

For dumt å være så nøyaktig i forhold. Er det derimot snakk om mange tusen i måneden så for all del. 

Anonymkode: 0a58f...056

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke orket en mann som holdt på slik - i hvert fall ikke når han ikke ser verdien i det du legger ut på ham.

Skal man begynne slik, da må alt tas med... og skal man telle ørene og kronestykkene i et forhold, da hadde jeg heller valgt å være alene..

Anonymkode: e1099...25a

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Si han får holde seg hjemme om han ikke har råd til bompenger. Og så kan han spise og drite hjemme før han evt besøker deg.

Anonymkode: 5fcfc...99d

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hvordan denne typen din ser ut, ser han like sprø ut som han høres ut som at han er?

Det blir jo for dumt. Vil han være hos deg så må han jo betale for turen dit selv. 

Er han seriøst så dum at han ikke ser at til tross for bom så tjener han jo på å være hos deg..?

Anonymkode: 64c3d...7a6

• Liker 1
Skrevet

I et forhold er man raus

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg lurer på hvordan denne typen din ser ut, ser han like sprø ut som han høres ut som at han er?

Det blir jo for dumt. Vil han være hos deg så må han jo betale for turen dit selv. 

Er han seriøst så dum at han ikke ser at til tross for bom så tjener han jo på å være hos deg..?

Og i tillegg når vi handler, og deler varene, så legger han mest på meg sånn at jeg alltid må betale mest, dette tenker han heller ikke over. 

ja han tjener på det sånn egentlig ja. 
han har også nevnt flere ganger at km standen øker, slitasjen øker på bilen.. er ikke dette normalt da? 

• Hjerte 1
Skrevet

Han burde vært rausere og gjort stas på deg :D

• Nyttig 1
Skrevet

Nope. Begynner man å telle bompasseringer pr. pers, hvor mange dasspapir den andre bruker og antall meter spaghetti hver enkelt spiser, Hadde det ødelagt alt av god stemning for min del. Selv om det ikke er snakk om noe mer enn noen veldig få hundrelapper, så er det den tankegangen…hadde ikke orket noe sånt i lengden. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og i tillegg når vi handler, og deler varene, så legger han mest på meg sånn at jeg alltid må betale mest, dette tenker han heller ikke over. 

han har også nevnt flere ganger at km standen øker, slitasjen øker på bilen.. er ikke dette normalt da? 

Huff. Han høres jo tragisk ut, desverre.

Bruker man bilen så øker jo kilometerstanden, og ja slitasjen øker men det er jo vanlig når man bruker en bil.

Det kan høres ut som om han tenker at du er råheldig som har ham. Gratulerer! Du har fått ditt tredje barn!! 🥳

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Djiizzezz!! Sånne gnitapunger hadde ikke jeg orket. Har han en diagnose? Høres helt sykt ut. 

Anonymkode: 3863a...ebf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke giddet det, jeg og kjæresten min bor ett par timer unna hverandre og tar ferge til hverandre. Aldri vært snakk om at jeg skal gi han noen penger om han har vært her mer en periode, han er veldig raus og har mye mer penger enn meg og betaler gjerne mat for både meg og barnet mitt, eller gir oss litt ekstra penger om vi har lite. 
  Han velger jo selv å kjøre til deg og dermed kjøre igjennom bomringene, om han ikke har råd får han heller la vær å komme tenker jeg. 

Anonymkode: 61347...d8b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde så glatt droppa denne fyren. I forhold og vennskap er folk rause mot hverandre, man driver ikke millimeter-deling av småutgifter.

Jeg tenker man heller får ta det opp hvis det blir ujevn deling over tid, men å dele små fisleutgifter er ...gnient.

Anonymkode: 537eb...4a2

• Liker 1
Skrevet

Blir for dumt å skal telle antall doruller og bompasseringer. Men han høres utvilsomt mest gnien ut ja.. 

Jeg har til og med en venn som gjerne betaler maten til meg og mine voksne sønner når vi er ute og spiser. Og han "tjener" ikke noe annet på det enn at han får selskap av oss noen timer! 

• Liker 1
Skrevet

Det syns jeg er smålig av ham.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Løp. Løp. 

Ser hvor dette går og han kommer bare til å snylte på deg. Trenger du en ekstra belastning i livet ditt? 

Anonymkode: 1cfa8...763

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...