AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #1 Skrevet 12. juni 2023 Når en mannlig kollega sier at han kommer til å tenke på deg.. sånn uten at det feks er fordi det er grunn til at han skal være bekymret. Hvordan hadde dere tolket det? Anonymkode: 6a227...94b
vil ikke Skrevet 12. juni 2023 #2 Skrevet 12. juni 2023 Her trengs mer kontekst. Er det snakk om at du skal i begravelsen til mora di, eller skal dere legge dere og sove på hvert deres hotellrom i jobbsammenheng? Skal du ta eksamen? Gå igjennom noe? Når noen sier de kommer til å tenke på meg kan det føles som en klapp på skuldra eller et sjekketriks, alt etter konteksten å dømme. Fortell mer. 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #3 Skrevet 13. juni 2023 Kommer an på kontekst ja. F.eks snakket med en mannlig kollega som også sykler til jobb ang det å sykle osv. Da vi spiste lunsj sammen (med andre også) noen dager senere sa jeg at jeg hadde tenkt på han da jeg syklet til jobb og syklet forbi et sted vi hadde snakket om og at jeg var enig i at det var irriterende (veiarbeid, mange sykler der og det går saktere) Eller en annen mannlig kollega jeg snakket med om trening. Kan jeg da finne på å si at jeg tenkte på deg da jeg trente i går og gjorde sånn som du snakket om eller noe i den duren. Eller jeg leste en artikkel (om noe man har snakket om) og da tenkte jeg på deg. F-eks pasta er bra å spise og han snakket om at han spiser pasta hver dag f.eks Anonymkode: b9e78...587 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #4 Skrevet 13. juni 2023 Enig med dere. Det er naturlig å si at en tenker på noen i de kontekstene over . Det er imidlertid ikke sagt i en slik kontekst. Det har skjedd endringer på arbeidsplassen og min avdeling skal flytte til en annen by, så det var i forbindelse med at jeg dro hjem siste dagen at han sa dette samtidig som at vi snakket om at han sa at vi fremdeles jobbet for samme firma. Anonymkode: 6a227...94b
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #5 Skrevet 13. juni 2023 Det er meg TS, som har skrevet innlegget over. Anonymkode: 6a227...94b
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #6 Skrevet 13. juni 2023 Vet ikke kanskje han bare vil være venner og at vi har kontakt med hverandre også etter at avdelingen min skal flyttes til en annen by :). TS Anonymkode: 6a227...94b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå