Gå til innhold

Kysse mannen etter å ha blitt slikket? Smaken av fitte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ref tråden om å kysse mannen etter at han har kommet i munnen din ... hva med den andre veien?

Hva syns dere kvinner om å kysse og kline med typen (eller dama) etter at hen har slikket deg? Smaken av deg selv rundt munnen og i fjeset ... Hva syns du om det?

Smake på en finger når han fingrer deg ... eller du fingrer deg selv?
Eller slikke han "ren" etter at han har kommet inni deg?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei takk. 

Anonymkode: 57a15...fa2

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det går fint. 😂

Anonymkode: fb878...8af

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja takk! Jeg synes det er intimt og deilig. 

Mannen vil ikke kline etter at jeg har suget, og det synes jeg egentlig er litt feil. Som om noe ved oss er ekkelt. 

Anonymkode: aca05...1ba

• Liker 5
Skrevet

Jeg kysser typen etter at han har slikket meg, og han kysser meg etter at jeg har sugd han. Noe annet hadde vært en dealbreaker for meg. Jeg er ikke redd for ferske kjønnssafter, det er ikke farlig og ikke smaker det så mye heller. Dessuten, hvorfor skulle jeg være ok med å smake på typen min sine kjønnssafter, men ikke mine egne? 

• Liker 11
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det ikke, og da gjør jeg det ikke. «Som om noe ved oss er ekkelt» - snakk om rosa sky-holdning. Såklart er noe ved oss ekkelt. Vi er mennesker, mennesker har ekle sider. Hvis noen ikke liker smaken av egne safter, bør de da få slippe. Det hadde vært mye verre hvis man ikke likte den andres smak. Da hadde man jo gått glipp av noe. 

Anonymkode: 5b48b...265

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, starken said:

Jeg kysser typen etter at han har slikket meg, og han kysser meg etter at jeg har sugd han. Noe annet hadde vært en dealbreaker for meg. Jeg er ikke redd for ferske kjønnssafter, det er ikke farlig og ikke smaker det så mye heller. Dessuten, hvorfor skulle jeg være ok med å smake på typen min sine kjønnssafter, men ikke mine egne? 

Enig! Datet en som sendte meg på badet for tannpuss etter å ha slikket henne. Altså...

Anonymkode: 5a903...50a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Elsker det! 😊

Anonymkode: 1309c...c3d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, her kysser vi etter oral begge veier. Syns egentlig verken sæd eller egne safter har særlig med smak, så ser ikke hvorfor vi ikke skulle gjort det. Er jo intimt og digg å kysse etter at man har gitt den man er glad i nytelse.

Anonymkode: 29fa1...a0c

• Liker 2
Skrevet

Jeg må ha litt misjonær med klining uansett. Kan gjerne variere, men det å kline mens han er inni meg er bare så sinnsykt deilig!

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt. Ekstra deilig å Suge også når pikken kommer glinsende rett fra fitta. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det absolutt ikke! 

Anonymkode: b73ae...0b6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Mannen vil ikke kline etter at jeg har suget, og det synes jeg egentlig er litt feil. Som om noe ved oss er ekkelt. 

Vi har det motsatt.

Det går helt greit: jeg aksepterer at hun ikke liker sin egen kjønnsveske, jeg har spist min egen sæd siden jeg var 12. 

Av alle ting å problematisere, er dette bortkastet.

Anonymkode: 26ca6...b04

Skrevet
starken skrev (31 minutter siden):

Enig her. Det plager meg ikke en centimeter verken den eller den andre veien. Kan ikke se for meg noe mer turn off enn å avbryte akten for å pusse tennene, for man skal jo kline 

Miss91 skrev (3 minutter siden):

Jeg må ha litt misjonær med klining uansett. Kan gjerne variere, men det å kline mens han er inni meg er bare så sinnsykt deilig!

nettopp. Det er en uslåelig kombo.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi har det motsatt.

Det går helt greit: jeg aksepterer at hun ikke liker sin egen kjønnsveske, jeg har spist min egen sæd siden jeg var 12. 

Av alle ting å problematisere, er dette bortkastet.

Anonymkode: 26ca6...b04

Jeg har ikke gjort det til et problem, men skulle gjerne ønske...

Mannen vet ikke engang at jeg skulle ønske det, for har respektert 100% at det er uaktuelt for ham. 

Skrevet
Jdz skrev (3 minutter siden):

Enig her. Det plager meg ikke en centimeter verken den eller den andre veien. Kan ikke se for meg noe mer turn off enn å avbryte akten for å pusse tennene, for man skal jo kline 

nettopp. Det er en uslåelig kombo.

ja, og helst at han holder meg litt fast samtidig.. 

Skrevet
Sølvi Normalbakken skrev (24 minutter siden):

Selvsagt. Ekstra deilig å Suge også når pikken kommer glinsende rett fra fitta. 

Enig.. og når det skjer, ser jeg slik ut: 🤪 ...😅

Det er vel ikke for uten grunn at kvinner og menn har lepper der nede.. de er der for å  bli kysset på🙈 Og det er ingen god oral før vi har griset inn hele ansiktet, så det renner nedover halsen. Og det skal lukte sex etter sex, helst så mye at naboen kjenner eimen og blir misunnerlig😇

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt gjør jeg det. Elsker også å slikke/suge han ren etter at han har vært inni meg. 

Anonymkode: f5c35...560

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Uffa, for en prippen mann du har. 😞

Anonymkode: 28795...f0b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kysser typen etter at han har slikket meg, og han kysser meg etter at jeg har sugd han. Gjør meg bare ekstra kåt! 🤤

Anonymkode: 36475...03d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...