AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #1 Del Skrevet 12. juni 2023 Dere med endometriose, hvordan er dagene deres før mens? Jeg venter mensen om 4-5 dager og har mye smerter i beggen og korsrygg. Er dette vanlig hvis man har endometriose? Anonymkode: 995b8...330 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #2 Del Skrevet 13. juni 2023 Jeg har vært stort sett helt bra fra endometriose i 8 år nå fordi jeg har droppet menstruasjon ved hjelp av hormonprevensjon, men da jeg begynte å ha problemer var smertene først kun i forbindelse med menstruasjon og startet da gjerne dagen før menstruasjon, og etterhvert fikk jeg smerter hele tiden med korsryggsmerter, og under menstruasjon var det et mareritt å måtte gjøre nr 2 fordi det var så ekstremt smertefullt (har aldri opplevd noe så vondt) og når jeg satt meg ned på en stol så kvapp jeg til og reiste meg igjen fordi jeg fikk en sånn kjempesterk smerte. Hvis du mistenker at du har endometriose og du ikke prøver å bli gravid nå, bør du absolutt bruke hormonprevensjon som fjerner menstruasjonen din, for det er veldig effektivt, og det vil nok også bedre sjansene for å få barn i fremtiden. Anonymkode: ddf9e...0ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå