Gå til innhold

Hvordan skal jeg tolke henne

Anbefalte innlegg

Gjest singel1973
Skrevet

Jeg prøver å forstå meg på ei dame. Jeg møtte henne på en fest i fjor og følte det litt som «kjærlighet ved første blikk». Men fikk ingen spesielle indikasjoner fra henne da. Etterpå har hun flere ganger møttes i andre sosiale sammenhenger, men hun har alltid dukket opp når jeg har vært til stede. Hun har aldri vært med på ting jeg ikke har vært med på. Hun har vært veldig opptatt av at jeg skal få et godt inntrykk av henne og der virker som hun er opptatt av å bli likt. Men hun har vært tydelig på at trives å være singel og ikke ønsker ikke noe forhold. Selv om jeg ikke har gjort noen som helst tilnærminger mot henne utover å være hyggelig og nysgjerrig. Samtidig har hun prøvd å prate seg bort i fra at hun trives som singel, etter å ha sagt at hun trivdes som singel, men sagt at hun håper å finne kjærligheten og kom med en antydning om at det kunne bli oss….. sist vi møttes, etter hennes initiativ, så var hun nysgjerrig på datinglivet mitt, men presiserte samtidig at hun ikke ville ha noe forhold. Hvordan skal jeg tolke henne? Er hun bare ute etter vennskap, eller håper hun at jeg skal ta et mer direkte initiativ? Jeg synes det er vanskelig å spørre om hun er interessert i noe mer, når hun er såpass tydelig på at hun ikke er interessert i forhold, men er samtidig redd for å miste henne dersom muligheten for noe forhold er tilstede og det at jeg ikke tar initiativ er årsaken til det.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når hun er så vanskelig å forstå - vær direkte. Si at du liker henne og kunne tenkt deg å bli bedre kjent, men at du ikke forstår signalene og det hun sier, siden hun på ene siden gir signaler og sier ting som tilsier at hun er interessert i deg, på andre siden gjør og sier det motsatt.

Det er greit å være usikker, men om dere begge går rundt grøten og ikke greier å kommunisere, da spørs det vel hvordan et forhold ville gått også.

Du har absolutt ingenting å tape på å være direkte :) Lykke til :)

Anonymkode: cd516...987

• Liker 1
Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Det du bør gjøre er å spørre henne rett ut. Hva greia er. For kun hun kan svare på hva hun virkelig vil.

For meg høres det ut som hun er vill etter deg men leker litt «hard to get» I alle fall det første jeg tenker. Hun må jo bare være ærlig om hva hun vil, for det nytter ikke å fortsette slik.

Endret av Warrior
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som vennskap og at hun har prøvd å inkludere deg som venn. Hva konkret skjedde når du mener at hun prøvde å hinte til at (kjæresteforhold) kunne bli dere? Veldig spesielt å hinte til det uten å flørte, ta kontakt på fritiden eller ha kysset

Anonymkode: 15017...578

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

vær direkte. Si at du liker henne og kunne tenkt deg å bli bedre kjent,

Dette. Ikke spør om noe som helst, bare spill ut et kort, så vil hun alltids komme tilbake til det. 

Anonymkode: 2de1d...f83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...