Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det siste året fått en mer fremtredende søkk under øynene og jeg har tenkt lenge på at jeg vil gjøre noe med dette, har ingen erfaring med kosmetiske behandlinger, så lurer på hva slags behandlinger det finnes og hva som anbefales? 

Anonymkode: 399b4...cb2

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fillers under øynene har vist seg at man bør unngå. Det gir riktignok effekt, men fillers kan flytte på seg og det er ikke heldig i dette området. Litt fillers rett utenfor nesen for å kompensere for volumtap kan hjelpe med innsunkne øyne. Ta kontakt med en kosmetisk sykepleier.

Anonymkode: 9353c...6a5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Fillers under øynene har vist seg at man bør unngå. Det gir riktignok effekt, men fillers kan flytte på seg og det er ikke heldig i dette området. Litt fillers rett utenfor nesen for å kompensere for volumtap kan hjelpe med innsunkne øyne. Ta kontakt med en kosmetisk sykepleier.

Anonymkode: 9353c...6a5

Det der med at fillers i kinnene og nasolabiale linjer kompenserer for søkk under øynene er bare tull. Jeg tok det etter forslag fra behandler men det hjalp ingenting på søkket. 

Har tatt tear through filler under øynene og er kjempefornøyd. Men det er riktig at det kan bli uheldig langtidsresultat og noen behandlere har sluttet å gjøre det pga fare for blindhet så man skal ikke ta lett på det. Men at filleren flytter på seg med tiden skjer i alle områder , og særlig om man fyller fast i kinn og nasolabiale linjer da vil til slutt huden henge mere pga tyngdekraften så mange proffe leger fraråder filler i de områdene også. 

Det minst skadelige alternativet er vel sminke og å lære seg å akseptere volumtap eller å fylle med eget fett. PRP skal også være bra men har ikke personlig erfaring

Anonymkode: c8738...5b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...