AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #1 Skrevet 12. juni 2023 Jeg er nyskjerrig på om det er noen her med liten penis som kan si noe om hvordan det påvirker egen psyke, altså selvbilde og selvtillit, og hvordan dette igjen påvirker forhold med kone/kjæreste. Med liten penis så kan vi enten forholde oss til under 13 cm som vel er ca normalen, eller mindre enn 8/9 cm i slapp tilstand. Det holder jo egentlig st man bare ikke er fornøyd med utstyret generellt. Jeg for min egen del har det vondt med meg selv rundt dette, jeg sliter voldsomt med dårlig selvtillit og selvbilde, og det gjør at kona ikle synes jeg er «mann nok» , altså ikke størrelsen i seg selv for min del, men «alt rundt» gjør at hun ikke tenner på meg, respekterer meg nok som mann osv. Vi har snakket om dette, og det på bordet. Altså ikke min synsing, men faktiske forhold hos oss. Er det noen som har tanker, erfaringer eller innspill? Hører gjerne ha kvinner og menn Anonymkode: 6d963...cf3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #2 Skrevet 12. juni 2023 Du har med andre ord kun ødelagt for deg selv, med usikkerheten din. Ta det med inn i den store penistråden, er du snill. Anonymkode: 48950...9a8
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #3 Skrevet 13. juni 2023 Min mann sliter en del med selvtillit, og det at han har liten penis er en del av det bildet. Han sier han har fått tilbakemeldinger fra ekser på at sexen ikke var bra nok og at det ikke kjentes noe bra. De var ikke tålmodige og han følte seg ikke trygg nok til å utforske. Men han sier selv at han kjenner seg bra fordi jeg viser at jeg tenner lett på ham og at jeg setter pris på sexen vår. Og at jeg foretrekker ham selv om mange andre menn viser interesse. Vi har lagt ned mye tid og kreativitet i å sammen utvikle sexlivet vårt. Har aldri med hånda på hjertet ikke tenkt at han ikke var bra nok, selv om han en periode viste sjalusi på ikke så konstruktiv måte, han er mer enn pikken sin - men faktisk så liker jeg spesifikt pikken hans veldig godt også, av både utseende og funksjon. Jeg merker at jeg blir veldig forbanna på hans vegne over folk som slenger dritt om små pikker, det er også indirekte dritt til oss som liker mennene som pikkene sitter på. Prat om "small dick energy" osv er nedsettende og unødvendig. Anonymkode: d1fcd...656 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #4 Skrevet 13. juni 2023 Menn kommer med sa mange rare peniser at det blir bare rart å fortvile over spesifikt liten penis. Der er virkelig ikke det mest utfordrende og det er nokså vanlig. Anonymkode: bd48e...416
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #5 Skrevet 13. juni 2023 Slapp tilstand betyr jo ingenting så lenge den er lang nok erigert. Hvorfor tar du det med? Anonymkode: d9644...da8 1
Gjest Inverto Skrevet 13. juni 2023 #6 Skrevet 13. juni 2023 Har dere sex? Fungerer det? Er det godt for henne? Om du svarer JA på dette, så er problemet allerede løst. No worries
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #7 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er nyskjerrig på om det er noen her med liten penis som kan si noe om hvordan det påvirker egen psyke, altså selvbilde og selvtillit, og hvordan dette igjen påvirker forhold med kone/kjæreste. Med liten penis så kan vi enten forholde oss til under 13 cm som vel er ca normalen, eller mindre enn 8/9 cm i slapp tilstand. Det holder jo egentlig st man bare ikke er fornøyd med utstyret generellt. Jeg for min egen del har det vondt med meg selv rundt dette, jeg sliter voldsomt med dårlig selvtillit og selvbilde, og det gjør at kona ikle synes jeg er «mann nok» , altså ikke størrelsen i seg selv for min del, men «alt rundt» gjør at hun ikke tenner på meg, respekterer meg nok som mann osv. Vi har snakket om dette, og det på bordet. Altså ikke min synsing, men faktiske forhold hos oss. Er det noen som har tanker, erfaringer eller innspill? Hører gjerne ha kvinner og menn Anonymkode: 6d963...cf3 Har samme erfaring som du beskriver her. Jeg brydde meg slett ikke om størrelsen. Foretrekker heller liten enn for stor. Likevel var det tydelig at selvtilliten og selvbilde var svært dårlig, utelukkende pga penisen hans. Det var kun dette som ødela alt. Så du er ihvertfall ikke alene. Tåpelig er det uansett. Anonymkode: d1b6d...7d8
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #8 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Min mann sliter en del med selvtillit, og det at han har liten penis er en del av det bildet. Han sier han har fått tilbakemeldinger fra ekser på at sexen ikke var bra nok og at det ikke kjentes noe bra. De var ikke tålmodige og han følte seg ikke trygg nok til å utforske. Men han sier selv at han kjenner seg bra fordi jeg viser at jeg tenner lett på ham og at jeg setter pris på sexen vår. Og at jeg foretrekker ham selv om mange andre menn viser interesse. Vi har lagt ned mye tid og kreativitet i å sammen utvikle sexlivet vårt. Har aldri med hånda på hjertet ikke tenkt at han ikke var bra nok, selv om han en periode viste sjalusi på ikke så konstruktiv måte, han er mer enn pikken sin - men faktisk så liker jeg spesifikt pikken hans veldig godt også, av både utseende og funksjon. Jeg merker at jeg blir veldig forbanna på hans vegne over folk som slenger dritt om små pikker, det er også indirekte dritt til oss som liker mennene som pikkene sitter på. Prat om "small dick energy" osv er nedsettende og unødvendig. Anonymkode: d1fcd...656 Den der skjønte jeg ikke. Vi har jo alle våre preferanser, og det er jo helt greit. Det er jo heller ikke slik at om noen slenger dritt om feks. overvektige, så slenger de indirekte dritt om de som er sammen med overvektige? Det handler jo ikke om deg i det hele tatt. Ts: jeg kan godt forstå at det påvirker selvtilliten din. Vi er mange med ulike komplekser som også påvirker selvtilliten, fordi vi lar komplekset få for stor plass i forhold til alle de gode egenskapene. Og det vil være folk som deler ditt syn på komplekset ditt, men som du leser i denne tråden, er det også mange som syns det du opplever som et kompleks er helt ubetydelig. Du har jo selv funnet en kjæreste som ikke har problemer med at du har liten penis. Så for at dere skal få et godt samliv, må du jobbe med dine følelser og tanker rundt penisen din. Anonymkode: 0c1e9...3ee
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #9 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Den der skjønte jeg ikke. Vi har jo alle våre preferanser, og det er jo helt greit... Anonymkode: 0c1e9...3ee Det er ok å ha preferanser på størrelse. Men uttrykket brukes ikke beskrivende om folk som har liten pikk, men derimot generelt om folk man misliker. Liten pikk er da synonymt for et dårlig menneske. Og sånt går folk rundt og prater. Anonymkode: d1fcd...656
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå